Industry Wire

Geplaatst door SOCIAL.INC

Drie nieuwe collega’s SOCIAL.INC

SOCIAL.INC, het social en contentbureau dat merken helpt bij het maken van sterke en echte verhalen via digitale media, heeft drie nieuwe collega’s aangesteld. Sinds juni zijn Gaby Verseveldt, Ralph Silvera Prado en Manuel Di Tolve gestart bij het bureau.

Gaby Verseveldt zorgt in haar rol als Digital Project Manager dat projecten op rolletjes lopen. Dit doet ze vanaf het SOCIAL.INC kantoor in Amsterdam, maar ook bij klanten inhouse-redactieteams en op locatie tijdens productiedagen. Gaby was eerder werkzaam als Eindredacteur Brand Publishing bij VodafoneZiggo, producer bij 3FM en Hoofd Online bij KermisFM. Gaby is geen onbekende van SOCIAL.INC, ze werkte eerder al bij het bedrijf als content producer.

Ralph Silveira Prado is de nieuwe Account Director bij SOCIAL.INC. Ralph heeft ruim 12 jaar internationale ervaring in de bureauwereld en werkte in Sao Paulo, Dubai en Londen. De laatste twee jaar was hij als Account Director bij Iris in Amsterdam verantwoordelijk voor de accounts adidas, Maxi-Cosi en Philips. Ralph heeft een brede ervaring in verschillende sectoren en op projecten variërend van Brand Identities tot CRM en van TV tot digital. Bij SOCIAL.INC leidt hij onder andere het Albert Heijn en ABN AMRO team.

Manuel Di Tolve start als Art Director en werkt onder meer op klanten als Siemens, Albert Heijn en ABN AMRO. Manuel werkte hiervoor bij Fox Network Group waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de visuele identiteit van diverse programma’s van 24 Kitchen en campagnes voor de Eredivisie. Manuel heeft ook gewerkt als grafisch ontwerper voor bureaus als De Designpolitie, Headline, Hammerfest en studio Joost Grootens.

Sonja Loth, directeur SOCIAL.INC: “Met de komst van deze drie mensen halen we weer een bak aan ervaring binnen. Drie mensen met een duidelijk eigen profiel, maar ook met hetzelfde ‘SOCIAL.INC hart’: betrokken, nieuwsgierig en gedreven door resultaat.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht