Industry Wire

Geplaatst door Dynagroup

DynaGroup viert 25-jarig jubileum

Een bijzondere mijlpaal die bereikt wordt in een bijzondere periode: DynaGroup bestaat 25 jaar. Wie had ooit kunnen denken dat we in 2021 nog midden in de COVID-19 pandemie zouden zitten en ons leven zich voor een groot deel digitaal af zou spelen. Toch is 2021 een bijzonder jaar voor DynaGroup, dat hoopt dit jubileum later dit jaar ook weer echt samen te mogen vieren. Op 28 maart 1996 gestart als klein bedrijfje in Nuth dat telefoons repareerde, in 25 jaar uitgegroeid tot een bedrijf met vijf mooie business units, tien locaties in Nederland en België en meer dan 2000 collega’s die iedere dag weer met passie werken om fans van onze klanten te maken. Een geschiedenis om trots op te zijn en waar we als DynaGroup strong2gether 25 jaar lang hard aan gewerkt hebben.

“DynaGroup biedt (gepersonaliseerde) totaaloplossingen voor de gehele supply chain, van logistiek tot after sales diensten en dat is als ‘one-stop-shop’ best wel uniek. Deze volledige ontzorging van de klant gedreven vanuit een continue focus op de ultieme klantervaring vanuit onze missie om van iedere klant een fan te maken, maakt dat wij na 25 jaar nog steeds groeien en verder innoveren”, zegt Stephan van Mulken, CEO van DynaGroup.

Hoe het ooit begon

25 jaar geleden is DynaGroup gestart als klein bedrijfje in Nuth dat telefoons repareerde. Van daaruit zijn we uitgegroeid tot een bedrijf dat over de gehele supply chain nadenkt over slimme totaaloplossingen die de klant echt ontzorgen. Elk van de business units is ontstaan vanuit de wens van de klant of de markt. Van het repareren van smartphones, laptops, drones en koffiemachines, tot het bezorgen en installeren van een TV of wasmachine en van het aanbieden van gespecialiseerde callcenter diensten tot het bezorgen van verse producten. DynaGroup, dat sinds 2017 onderdeel is van het Belgische bpost, heeft het allemaal in huis. Zo is DynaGroup 25 jaar na oprichting uitgegroeid tot een sterk bedrijf dat werkt voor top-spelers in onder andere de e-Commerce, Telecom, overheid en banken branche. Gegroeid door echt te luisteren naar de klant en altijd uit te gaan van Operational Excellence en Customer Intimacy met als ultieme doel om fans te maken van onze klanten.

De sleutel tot succes

Denken vanuit het oogpunt van de klant en continue innovatie is voor ons de sleutel tot succes. Innovatie heeft al die jaren centraal gestaan, waarbij we enerzijds continu nadenken over het optimaliseren van onze bestaande dienstverlening en anderzijds kijken naar nieuwe diensten om ons portfolio uit te breiden. De meeste van onze oplossingen ontwikkelen we dan ook intern. Natuurlijk kijken we daarbij ook naar de wereld om ons heen en vanuit ons CSR beleid dat zich richt op mens, milieu en nabijheid streven we naar een optimale werkomgeving voor onze mensen, proberen we de impact op het milieu zo ver mogelijk te beperken en dragen we door maatschappelijke partnerships ons steentje bij aan onze omgeving”, zegt Stephan van Mulken, CEO van DynaGroup.

Jubileum tijdens Covid-19

Natuurlijk valt dit jubileumjaar in een tijd waarin we vooral worden geleefd door COVID-19 en iedereen de beperkingen van de maatregelen merkt. “We hechten veel waarde aan persoonlijk contact en willen onze trots delen. We hopen dan ook dat we elkaar later dit jaar weer wat meer mogen zien om dit jubileum ook echt samen te vieren”, zegt Stephan van Mulken, CEO van DynaGroup. Voorlopig blijft het bij DynaGroup echter bij digitale activiteiten, maar dat maakt het bedrijf niet minder trots of dankbaar voor de inzet en betrokkenheid van alle Dyna collega’s. “Samen sterk en het tonen van betrokkenheid zijn twee van onze kernwaarden en met die gedachte gaan we ervan uit dat we in de loop van dit jaar samen deze mijlpaal mogen vieren, met onze mensen en onze opdrachtgevers”, aldus Stephan van Mulken, CEO van DynaGroup.

Extra informatie over DynaGroup

DynaGroup is dé creatieve en innovatieve ‘partner behind the scenes’ en ontwikkelt en introduceert innovatieve processen, platformen en logistieke servicemodellen in combinatie met hoogwaardige diensten welke haar klanten totale grip op alle processen geeft. Door deze inleving in haar klanten is DynaGroup door de jaren heen steeds verdergegaan in haar dienstverlening. Enerzijds verbetert DynaGroup de operationele processen van haar klanten en anderzijds staan service op maat en de persoonlijke aanpak centraal.

DynaGroup bestaat uit 4 business units:

  • Dynafix, after sales services van elektronische apparaten zoals smartphones, laptops, drones en koffiemachines.
  • Dynalogic, specialist in het full service bezorgen van kostbare producten, zowel groot als klein in de gehele Benelux. Dynalogic bezorgt, verzorgt en ontzorgt door kostbare producten op het door de klant gewenste moment en locatie te bezorgen en installeren.
  • Dynasure, secured backoffice services, polis management en claimafhandeling
  • Dynalinq, IT specialist in geïntegreerde supply chain oplossingen
  • Leen Menken, specialist in de logistieke ontzorging voor bedrijven in de foodsector. Leen Menken biedt temperatuur gecontroleerde warehousing, fulfilment en distributie services voor B2C en B2B opdrachtgevers.

Elke business unit is gespecialiseerd in diensten en oplossingen voor klanten met grote namen in de financiële sector, de reis- en verzekeringswereld, de overheid, e-Commerce en Telecom. De units vullen elkaar aan en samen staan ze met onze gedreven 2000 medewerkers garant voor totaaloplossingen die onze klanten volledig ontzorgen.

DynaGroup is onderdeel geworden van het Belgische bpost. Met deze krachtenbundeling kunnen we onze klanten nog beter bedienen en onze groei-ambities binnen en buiten de Benelux sneller realiseren.

Een korte animatiefilm is via deze link te bekijken: https://vimeo.com/526108011

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht