Industry Wire

Geplaatst door Efficy

Efficy bevestigt haar snelle Europese groei door de overname van APSIS

Brussel, Stockholm – 25 augustus 2021 – Efficy, de toonaangevende Europese CRM (Customer Relationship Management) provider, kondigt vandaag de overname aan van de Scandinavische data-driven marketingprovider APSIS van Norvestor, een Noorse private equity firma. Hiermee breidt Efficy haar Scandinavische aanwezigheid uit en zet het haar ambitie verder om tegen 2024 een marktaandeel van 5% van de Europese CRM-markt te bereiken.

APSIS bedient wereldwijd bijna 3000 klanten en met de lancering van APSIS One in 2019 biedt APSIS haar klanten een all-in-one marketingplatform met krachtige tools voor marketingautomatisering, e-mailmarketing en on-site personalisatie.APSIS CEO, Emma Dyga:

“Wij zijn zeer verheugd over de overname van APSIS door Efficy en zijn blij dat we ons kunnen aansluiten bij een snelgroeiend bedrijf met grote ambities in Europa. Ik geloof dat wat we met APSIS One hebben opgebouwd, voor Efficy nog een stukje van de puzzel kan zijn om haar ambities op de Europese markt waar te maken.

Voor Efficy is deze transactie de vierde overname in minder dan een jaar tijd, waardoor de Europese groep haar bereik aanzienlijk kan vergroten en haar aanwezigheid in Europa kan versterken. Met APSIS breidt Efficy haar personeelsbestand uit tot meer dan 500 personen, verspreid over 18 vestigingen in Europa.

Efficy CEO, Cédric Pierrard:

De overname van APSIS’ data-gedreven marketing platform verbreedt ook Efficy’s product portfolio waardoor Efficy een one-stop-shop wordt voor bedrijven die op zoek zijn naar een CRM-oplossing. Digitale betrokkenheid is een belangrijk onderdeel van klantrelatiebeheer, de APSIS-technologie biedt de klanten van Efficy een hele nieuwe wereld van mogelijkheden.

OVER APSIS
APSIS is de Scandinavische marktleider in data-gedreven marketing met 20 jaar ervaring in het leveren van oplossingen voor e-mailmarketing, marketingautomatisering en marketingpersonalisatie. APSIS bedient vandaag de dag bijna 3000 klanten in Scandinavië en Azië.

OVER EFFICY
Efficy is een Belgische softwareleverancier die aan middelgrote en grote ondernemingen een volledige, flexibele en uitgebreide CRM-oplossing (Customer Relationship Management) aanbiedt die bedrijven helpt om hun klantenrelaties te beheren.
Efficy, opgericht in 2005 in Brussel, werkt samen met bedrijven uit de meest uiteenlopende sectoren: Banken (Belfius, BNP Paribas, Fortuneo), Verzekeringen & Assurantietussenpersonen (Vanbreda Risk & Benefits, Amma Verzekeringen, Wilink), Sociale huisvesting, Industrie (Concordia Textiles, TOPA Verpakking), Diensten, Toerisme & Transport (Kinepolis, Genève Toerisme), Retail (Beslist.nl, La Redoute), Juridisch, Lokale overheden & Kamers van Koophandel.

Efficy bevestigt haar snelle Europese groei door de overname van de Zweedse datagestuurde marketingprovider APSIS
Brussel, Stockholm – 25 augustus 2021 – Efficy, de toonaangevende Europese CRM (Customer Relationship Management) provider, kondigt vandaag de overname aan van de Scandinavische data-driven marketingprovider APSIS van Norvestor, een Noorse private equity firma. Hiermee breidt Efficy haar Scandinavische aanwezigheid uit en zet het haar ambitie verder om tegen 2024 een marktaandeel van 5% van de Europese CRM-markt te bereiken.

APSIS bedient wereldwijd bijna 3000 klanten en met de lancering van APSIS One in 2019 biedt APSIS haar klanten een all-in-one marketingplatform met krachtige tools voor marketingautomatisering, e-mailmarketing en on-site personalisatie.

APSIS CEO, Emma Dyga:
“Wij zijn zeer verheugd over de overname van APSIS door Efficy en zijn blij dat we ons kunnen aansluiten bij een snelgroeiend bedrijf met grote ambities in Europa. Ik geloof dat wat we met APSIS One hebben opgebouwd, voor Efficy nog een stukje van de puzzel kan zijn om haar ambities op de Europese markt waar te maken.”

Voor Efficy is deze transactie de vierde overname in minder dan een jaar tijd, waardoor de Europese groep haar bereik aanzienlijk kan vergroten en haar aanwezigheid in Europa kan versterken. Met APSIS breidt Efficy haar personeelsbestand uit tot meer dan 500 personen, verspreid over 18 vestigingen in Europa.

Efficy CEO, Cédric Pierrard:
“De overname van APSIS’ data-gedreven marketing platform verbreedt ook Efficy’s product portfolio waardoor Efficy een one-stop-shop wordt voor bedrijven die op zoek zijn naar een CRM-oplossing. Digitale betrokkenheid is een belangrijk onderdeel van klantrelatiebeheer, de APSIS-technologie biedt de klanten van Efficy een hele nieuwe wereld van mogelijkheden.”

OVER APSIS
APSIS is de Scandinavische marktleider in data-gedreven marketing met 20 jaar ervaring in het leveren van oplossingen voor e-mailmarketing, marketingautomatisering en marketingpersonalisatie. APSIS bedient vandaag de dag bijna 3000 klanten in Scandinavië en Azië.

OVER EFFICY
Efficy is een Belgische softwareleverancier die aan middelgrote en grote ondernemingen een volledige, flexibele en uitgebreide CRM-oplossing (Customer Relationship Management) aanbiedt die bedrijven helpt om hun klantenrelaties te beheren.
Efficy, opgericht in 2005 in Brussel, werkt samen met bedrijven uit de meest uiteenlopende sectoren: Banken (Belfius, BNP Paribas, Fortuneo), Verzekeringen & Assurantietussenpersonen (Vanbreda Risk & Benefits, Amma Verzekeringen, Wilink), Sociale huisvesting, Industrie (Concordia Textiles, TOPA Verpakking), Diensten, Toerisme & Transport (Kinepolis, Genève Toerisme), Retail (Beslist.nl, La Redoute), Juridisch, Lokale overheden & Kamers van Koophandel.

EFFICY GROEP KERNCIJFERS
Geraamde cijfers voor 2021
66 miljoen euro omzet
550 medewerkers in 15 landen
13.500 klanten
330.000 gebruikers in 60 landen

Laatste hoogtepunten
2021: Overname van APSIS in Zweden
2021: Overname van PerfectView in Nederland
2021: Overname van webCRM in Denemarken
2020: Overname van INES CRM in Frankrijk
2019: Overname van SumaCRM in Spanje
2018: Overname van E-Deal in Frankrijk
2017: Overname van DESICO in Frankrijk

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht