Europa’s grootste CSS aanbieder Producthero lanceert haar partnerprogramma

Vandaag lanceert Europa’s grootste aanbieder van Comparison Shopping Services (CSS) haar partnerprogramma. Met dit programma willen zij webshops helpen bij het vinden van een geschikte marketingpartner voor de Shopping Advertenties in Google.
“We horen vaak van PPC specialisten dat ze het fijn vinden dat Producthero onafhankelijk is. Hierdoor weten ze dat we eerlijk advies kunnen geven. Klanten vragen vaak ook welk bureau ze het best kan ondersteunen, om te helpen bij die keuze lanceren we het partnerprogramma. Zo kan een klant zelf zien hoeveel ervaring een bureau heeft met shopping ads en onze tools. Gezien we internationaal opereren hebben we hier voorwaarden aan gesteld om dit te beoordelen.” aldus Wouter Veenboer, CEO bij Producthero.
Inmiddels zijn er meer dan 400 marketingbureaus die Producthero Premium CSS en de shopping tools aanbieden, ruim de helft hiervan is aangemeld voor het partnerprogramma. Hierdoor zijn er in Europa meer dan 8,000 webshops die gebruik maken van Producthero om hun shopping advertenties te optimaliseren. Afgelopen november won Producthero dan ook als enige CSS-partner een award in alle categorieën bij het Google CSS Spotlight event.
“Afgelopen jaar hebben we honderden agencies in Europa gesproken. Vanuit deze gesprekken leren we de belangrijkste trends kennen en begrijpen waar er behoefte ligt bij onze partners. Dit hebben we meegenomen in het opstellen van het partnerprogramma om onze partners nog beter te ondersteunen en te helpen bij het overdragen van kennis.” Amber ter Horst, Lead Partnerships bij Producthero.
Over Producthero
Producthero.com is een nieuwe generatie shopping platform en creëert slimme tools voor Shopping adverteerders. Haar oplossingen helpen inmiddels meer dan 8.000 webshops door heel Europa om de resultaten van hun shopping campagnes sterk te verbeteren.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.