Industry Wire

Geplaatst door Freeday

Freeday lanceert baanbrekende innovaties binnen hun AI-technologie

Een nieuwe kijk op de digitale medewerkers van Freeday met technologieën die functioneren als menselijke hersenen en zintuigen.

Freeday, Europa’s toonaangevende personeelsplatform voor digitale werknemers, kondigt aanzienlijke vooruitgang aan in zijn AI-platform met grote innovaties.

Met hun ‘Intentless Conversations’ brengen ze een hoge mate van personalisatie in de interacties van hun digitale medewerkers met klanten. Door unieke gebruikers-contexten te begrijpen en zich eraan aan te passen, belooft de AI-aangedreven digitale medewerker van Freeday een meer mensachtige en efficiënte gebruikerservaring. Deze doorbraak markeert een verschuiving in de manier waarop klanten omgaan met de AI-oplossingen van bedrijven, waardoor interacties natuurlijker, productiever en menselijker worden.

Een ander hoogtepunt van de nieuwste innovaties van Freeday is de grote upgrade van de meest cruciale vaardigheid voor hun AI-aangedreven digitale medewerkers: de ‘Question Answering’-module. De door AI aangedreven digitale medewerkers van Freeday, die over deze vaardigheid beschikken, zullen gegevens nu effectiever interpreteren en gebruiken. Dit betekent geen giswerk door hun chatbot, maar directe vragen gericht op het unieke onderwerp van de klant, waarbij de eerste gestelde vraag als uitgangspunt wordt genomen voor het oplossen van hun probleem.

Met deze baanbrekende innovaties zijn de digitale AI-assistenten van Freeday niet alleen taak uitvoerders, maar kunnen ze ook tweedelijns klanten ondersteuning bieden bij het stimuleren van de bedrijfsefficiëntie.

Stel je voor: een grootschalige reisorganisatie die via hun chatbox duizenden verzoeken per dag ontvangt. Al deze verzoeken kunnen niet in een gestructureerde stroom worden vastgelegd, wat betekent dat hun klanten niet de kwaliteit van de dienstverlening krijgen waar ze naar streven. De AI-aangedreven digitale medewerkers van Freeday die vaardig zijn met deze nieuwste innovaties zorgen ervoor dat elke gestelde vraag de juiste aandacht krijgt, wat de zekerheid vergroot dat het probleem van de klant met hoge snelheid en nauwkeurigheid en met een mensachtige, persoonlijke benadering wordt opgelost.

Over ons

Opgericht in oktober 2020 door Marcus Groeneveld en Toon van Bodegom in Rotterdam. Met hun gezamenlijke missie om het menselijk potentieel te ontsluiten, werd Freeday geboren. Freedays missie is om de manier waarop men wereldwijd werkt te herschrijven, zodat mensen kunnen samenwerken, complexe problemen kunnen oplossen en zich kunnen concentreren op het interessante deel van hun werk. Met momenteel drie duidelijke werkprofielen: Klantenservice, KYC en Accounts Payable, zijn de klanten van Freeday in staat om enorme operationele uitdagingen te overwinnen. Freeday bedient een groeiend aantal klanten, zoals TUI, CitizenM, Novum Bank, Enterprise Car Lease en Bitvavo.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht