Glenfiddich kiest voor Dorst & Lesser

Glenfiddich kiest social agency Dorst & Lesser voor alle social media activiteiten, waaronder creatie en productie van social strategie,- content, en distributie van Glenfiddich in Nederland.
De keuze werd gemaakt door het uitschrijven van een pitch, waarin Dorst & Lesser een effectieve strategie heeft gepresenteerd. Het bureau gaat aan de slag om de brand awareness van het whisky-merk te vergroten en tegelijkertijd te werken aan het luxe imago van het merk. Hilde Boorsma, Brand Manager Maxxium, vertelt over de keuze voor Dorst & Lesser: “We hadden direct een goede klik met het team, hebben veel geloof in hun aanpak en we werden verrast door gedurfde keuzes in content creatie.”
Maud Olieslagers, Head of Social bij Dorst & Lesser: “Glenfiddich is een merk met een heel mooi verhaal en we hebben elkaar goed gevonden in onze visie over hoe creatieve content succesvol wordt gemaakt met een sterke advertising strategie. Daarnaast zijn we heel trots om nu naast Jägermeister ook Glenfiddich voor Maxxium te mogen bedienen.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.