Global Media & Entertainment exploiteert Rotterdam vanaf 1 mei

Amsterdam 22 april 2024 – Vanaf 1 mei is Global weer terug in Rotterdam met bijna 3.000 Out-of-Home postervlakken op straat en in de metro. Global is nu niet alleen marktleider op Digital Out-of-Home maar ook de grootste speler in de 100.000+ gemeentes van Nederland. Door de toevoeging van Rotterdam is Global vertegenwoordigd in meer dan de helft van deze steden, waaronder Den Haag, Groningen, Apeldoorn en Amersfoort.
Met meer dan 650.00 inwoners staat Rotterdam bekend om zijn imposante haven, bijzondere architectuur en indrukwekkende skyline. Van shoppers in de grote winkelstraten zoals de Coolsingel tot zakelijke beslissers rondom Blaak en studenten in de bruisende Witte de Withstraat. Als adverteerder bereik je in Rotterdam jouw doelgroep!
“Onze missie is iedereen op een effectieve en efficiënte manier buiten bereiken. De toevoeging van Rotterdam per 1 mei a.s. draagt daar in een grote mate aan bij. We zijn blij om na 6 jaar weer terug te zijn in deze stad van “geen woorden maar daden!”– aldus Eric Kip, Managing Director van Global
Met het huidige portfolio wat bestaat uit meer dan 16.000 traditionele vlakken en meer dan 2700 digitale schermen maakt het niet uit of de consument winkelt, boodschappen doet, staat te tanken of on the go is met de auto, fiets, bus of trein. Global kan de consument op alle relevante locaties en momenten bereiken.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.