GPS-Buddy introduceert nieuwe Planner app

Almere, 4 april 2018 – GPS-Buddy, trendsetter op het gebied van fleet- en assetmanagement, kondigt aan dat haar Planner app volledig is vernieuwd. Planners, administratief medewerkers of wagenparkbeheerders hebben daarmee snel en eenvoudig een totaalbeeld van de chauffeurs en de voertuiggerelateerde gegevens. Met de vernieuwde Planner app is het onder meer mogelijk om realtime de status van de ingeplande opdrachten te bekijken, zowel per voertuig als voor alle voertuigen. Daarnaast is per voertuig te zien bij welk percentage klanten het voertuig op tijd of te laat kwam. Verder is het mogelijk om naast de actuele route ook de fileinformatie weer te geven. Gebruikers van de Planner app beschikken hierdoor over zeer gedetailleerde informatie per voertuig. Daardoor kunnen zij, ook indien zij niet op kantoor zijn, klanten adequaat informeren.
De Planner app is met name geschikt voor medewerkers die veel onderweg zijn maar wel moeten kunnen beschikken over de laatste statusinformatie. Daarnaast zijn er diverse mogelijkheden om de uitgebreide set informatie te kunnen filteren, bijvoorbeeld door gebruik te maken van groepen. Wordt er binnen het bedrijf ook gebruik gemaakt van de Driver app, dan kan de planner of administratief medewerker in de Planner app zelfs het percentage afgeronde taken zien. Deze mogelijkheden, in combinatie met de vernieuwde look en feel, zorgen ervoor dat met de Planner app medewerkers productiever zijn, het aantal telefoongesprekken drastisch wordt gereduceerd en de klanttevredenheid toeneemt.
De nieuwe Planner app draait op Android en is per direct beschikbaar via de Google Play Store.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.