Industry Wire

Grando Keukens & Bad en MediaScience gaan samenwerking aan

MediaScience is gestart met haar digitale marketingactiviteiten voor specialist Grando Keukens & Bad. De strategie bestaat uit een geïntegreerde aanpak van alle facetten binnen digitale marketing.

Danielle van Tol, Marketing Manager Grando Keukens & Bad: “Ruim 85% van onze doelgroep oriënteert online tijdens de zoektocht naar een nieuwe droomkeuken en/of badkamer. Een goede online marketing strategie is daarom van groot belang.”

Simon Aurik, managing partner MediaScience: “Grando is een grote naam binnen de retail op het gebied van keukens & badkamers. Wij zijn dan ook erg trots met Grando Keukens & Bad als nieuwe klant en kijken uit naar onze samenwerking. Als specialist hebben wij onze kennis en ervaring uit eerder uitgevoerde always-on marketing vertaald om Grando naar een hoger plan te brengen.”

Over Grando Keukens & Bad

Grando Keukens & Bad is een landelijk opererende franchiseformule met 33 vestigingen, waarbij de ondernemers centraal staan. Elk filiaal is een eigen zaak. Dat garandeert kwaliteit in het ontwerp én de uitvoering, persoonlijke begeleiding, tegen een scherpe prijs. Bij Grando vind je de kracht van de combinatie: keukens, badkamers en renovatie. In de showrooms wordt de gevarieerde collectie keukens en badkamers gepresenteerd.

Over MediaScience

MediaScience is een innovatief en creatief digitaal marketingbureau met een specialisme in programmatic buying. Door gebruik te maken van een slimme combinatie van data, media, creatie en technologie bereikt MediaScience de doelgroep zeer gericht. Met het eigen productenlabel Vision biedt MediaScience volledige transparantie en realtime inzicht in lopende campagnes. Inmiddels is MediaScience uitgegroeid tot een toonaangevend digitaal bureau met een wereldwijde dienstverlening.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht