Industry Wire

Geplaatst door HAPPYCAR

HAPPYCAR start een nieuwe TV-Campagne in Europa

Aan het begin van deze zomer start het grootste Europese vergelijkingsportaal voor huurauto’s HAPPYCAR zijn internationale tv-campagne. In totaal heeft ons bedrijf vier leuke reclamespotjes van 20 tot 10 seconden en eentje met een kortere versie van 5 seconden gemaakt. De spotjes brengen de kijker dwars door Duitsland, Nederland, Frankrijk en Spanje en zijn op verschillende media zoals Youtube en Nederlandse televisiezenders te bewonderen. Door middel van deze campagne wil HAPPYCAR zijn naamsbekendheid op de Europese markt uitbreiden. Ook wil ons bedrijf duidelijk maken hoe goedkoop een huurauto kan zijn om mensen naar een droombestemming te brengen. Daarom worden er in de tv-spotjes de prijzen van een alternatief vervoersmiddel zoals een schaap met een huurauto vergeleken.

Het concept van onze tv-spot is verbonden met de jonge creativiteit van het bedrijf Thjnk. Het aanstekelijke melodietje in de tv-spot is bedacht door 2WEI uit Hamburg. De montage van de tv-spotjes is verzorgd door Videobeat Networks.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Robert Schütze, Chief Executive Officer van HAPPYCAR:
“De tv-campagne is voor ons een belangrijk stap om de bekendheid van HAPPYCAR te vergroten. Een huurauto maakt de vakantie voor de vakantieganger veel eenvoudiger. Binnen Europa hebben wij het grootste aanbod van autoverhuurders. Ook beschikken wij over een wereldwijd netwerk van huurlocaties. Ons doel is nu om aan andere doelgroepen te laten zien hoe eenvoudig het is om een auto voor de vakantie te boeken. Maar vooral ook hoe goedkoop het kan zijn, onafhankelijk van waar de droomreis naartoe gaat”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht