House of Treats gaat volgende fase in met nieuwe partner Estelle Goldman – Peek

Amsterdam, 6 maart 2024 – Estelle Goldman – Peek is toegetreden tot partner van House of Treats. Het eerste bureau dat marktonderzoek onder early adopters inzet als marketingtool. House of Treats biedt merken toegang tot een zorgvuldig gecureerde global community van early adopters. Met de komst van Goldman – Peek gaat het bureau een volgende fase in door haar community breder in te zetten voor merkstrategie en activaties.
Goldman – Peek specialiseerde zich in earned gedreven campagnes en werkte hiervoor bij verschillende reclamebureaus. Bij modemerk G-Star was ze verantwoordelijk voor activaties en partnerships wereldwijd. Bij House of Treats helpt ze merken om samen met hun doelgroep gesprekken op gang te brengen en buzz te creëren.
Meer impact met organische buzz
Goldman – Peek over de stap: “Met grote mediabudgetten ben je als merk zichtbaar, maar je maakt veel meer impact als er organisch over je gesproken wordt door de juiste mensen. Ik geloof in de kracht van onze community in combinatie met earned media om deze gesprekken op gang te brengen en buzz te creëren. Door te luisteren naar early adopters creëer je niet alleen relevante activaties, maar ook ambassadeurs die je helpen met het activeren van je boodschap. Inzicht leidt tot resultaat en impact”
Wereldwijde community van early adopters
House of Treats is in 2018 opgericht door Fleur Ditzel – Runhardt om merken in verbinding te brengen met early adopters. “Ik zag dat veel grote onderzoeksbureaus niet representatief zijn voor deze doelgroep. Terwijl dat voor marketeers juist dé groep is waar je je merk mee bouwt”, vertelt ze. “Onze wereldwijde community wordt handmatig en zeer nauwkeurig gesourced. Leden krijgen een premium merkervaring in ruil voor hun eerlijke mening. Door de dialoog met de early adopter aan te gaan, krijgen merken waardevolle inzichten en weten ze hoe ze een duurzame emotionele verbinding met deze groep aan kunnen gaan.”
Over House of Treats
House of Treats is een boutique agency actief op het gebied van onderzoek, marketing en PR. Met hun wereldwijde community van early adopters ondersteunen ze merken bij onderzoek, strategieën en activaties. Ze werken samen met bekende merken zoals Wrangler, Leia Inc, POM Amsterdam, Heineken, G-Star, The Gift Label, King Louie, Organics by Red Bull, FEST Amsterdam, Grolsch, Rijksmuseum en ten Cate.
Extra informatie
Over het Adoptie model van Rogers & Early Adopters
Het adoptiemodel van Rogers is een marketingmodel omtrent de levenscyclus van een dienst of product. De early adopter in dit model is het type consument dat graag voorop wil lopen met nieuwe producten en technologieën. De acceptatiegraad van nieuwe producten of diensten ligt bij deze mensen hoger dan bij de gemiddelde consument. Vaak zijn deze early adopters bereid om veel te betalen om deze nieuwe producten te bemachtigen. Early adopters kunnen worden gezien als de eerste klanten in de productlevenscyclus van een product. Een goede ontvangst van een nieuw product bij early adopters is vaak een voorbode voor commercieel succes. In marketing wordt daarom heel erg nauwlettend gekeken naar deze groep.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.