Hoyhoy.nl lanceert nieuwe tv-commercial

Vergelijkingssite hoyhoy.nl lanceert vandaag een nieuwe tv-commercial, waarin het mensen aanmoedigt te veranderen. In de dertig seconden durende reclame zien we Willem, een mammoet die heeft weten te overleven door met zijn tijd mee te gaan.
In tegenstelling tot al zijn soortgenoten, die inmiddels uitgestorven zijn, is Willem de Mammoet nog springlevend. Hij gaat graag met zijn tijd mee. Met de nieuwe campagne nodigt hoyhoy.nl alle Nederlanders uit om hetzelfde te doen als het gaat om verzekeren. Het moet hen in beweging brengen regelmatig van verzekering te veranderen, bijvoorbeeld van autoverzekering via hoyhoy.nl, wanneer dit een betere dekking en/of geldbesparing oplevert.
Hoyhoy.nl werd gelanceerd in april 2014 na een rebranding van Verzekeringssite.nl. “Onze vorige campagnes hebben gedaan wat ze moesten doen: hoyhoy.nl op een vernieuwende manier in de markt zetten”, aldus Christiaan Puper, Marketing Director. “Voortbouwend op de brand awareness die we hiermee hebben gerealiseerd, gaan we verder met een nieuwe centrale gedachte: ga met je tijd mee, verander.”
‘Bye bye tegen het oude en hoyhoy tegen het nieuwe’ is de kernboodschap van de nieuwe commercial. Hiermee beoogt hoyhoy.nl de barrières in de verzekeringsmarkt te doorbreken, door het gemakkelijker te maken om verzekeringen te vergelijken en af te sluiten.
De tv-commercial is gemaakt in samenwerking met creatief bureau VCCP. Het animatiewerk is uitgevoerd door The Moving Picture Company (MPC).
Over hoyhoy.nl
Hoyhoy.nl is een onafhankelijke vergelijkingssite voor verzekeringen. Het bedrijf werd in 2000 opgericht als Verzekeringssite.nl en onderging in 2014 een rebranding naar hoyhoy.nl.
www.hoyhoy.nl
www.vccp.com
www.moving-picture.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.