Industry Wire

Geplaatst door HPB| Het PR Bureau

HPB | Het PR Bureau verwelkomt vier nieuwe talenten voor PR & Influencer Marketing

Amsterdam, 11 december 2024 – HPB | Het PR Bureau versterkt het team met vier nieuwe talenten op het gebied van PR & Influencer Marketing. Esther Karel (voorheen &MediaGroup), Imre Spoel (HVA, Creative Business), Amy Elenbaas (voorheen Qmusic) en Anne de Voogd (voorheen Hibou) versterken zowel het Consumer Lifestyle als het Corporate & B2B team. Met hun komst zet het bureau verder in op de groei van creatieve earned media strategieën en thoughtleadership programma’s voor klanten als Amazon, ASICS, Action, de Baak, TK Maxx, Holland & Barrett, Beiersdorf en KPN.
Vier nieuwe talenten PR & Influencer Marketing
Van links naar rechts: Esther Karel, Anne de Voogd, Imre Spoel, Amy Elenbaas
– Einde persbericht –

Over HPB| Het PR Bureau
Het full service en creatieve pr-bureau HPB helpt merken en organisaties door de ruis te breken en een diepere, betere verbinding met mensen te vinden. Het bureau helpt merken dingen te veranderen die er écht toe doen en zo oprecht relevant en waardevol te zijn in de levens van mensen. Alles waarmee zij gewaardeerd, geliefd en – uiteindelijk – beroemd worden om de allerbeste redenen. HPB heeft hiervoor een eigen F+A+M+E formule om merken verder te brengen, waarbij de letters staan voor Facts, Attention, Meaning & Earned. Deze aanpak komt tot stand in samenwerking met PR-professionals, creatieven en strategen en met behulp van data en diepgaande kennis van digital, content en social media. Er werken 48 mensen in vaste dienst, naast een netwerk van freelancers in Nederland en internationaal. www.hpbagency.com / www.hetprbureau.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht