Industry Wire

Geplaatst door CroudX

HUUS start met CroudX voor strategisch, datagedreven marketing advies

CroudX kondigt met trots een nieuwe strategische samenwerking aan met HUUS, een van de grootste en snelstgroeiende (online) meubelwinkels van Nederland. Deze samenwerking is erop gericht om HUUS te ondersteunen bij het verwezenlijken van hun missie: “In elk huis een meubel van HUUS.”

In samenwerking met Kemari Digital zal CroudX de volledige integratie van Billy Grace verzorgen, een innovatieve oplossing voor datacollectie en het efficiënter alloceren van advertentie budgetten. Als digital business partner zal CroudX niet alleen zorgen voor meer inzicht, maar focussen op het vertalen van data naar strategisch advies. Deze adviezen zullen worden vertaald naar concrete acties die bijdragen aan de duurzame groei van HUUS.

Tim Ariesen, Managing Director bij CroudX, vertelt: “We zijn verheugd om samen te werken met een mooi merk als HUUS. Onze experts weten hoe data te vertalen naar actiepunten die bijdragen aan de doelstellingen van HUUS en we kijken uit naar een mooie samenwerking met nog mooiere resultaten.”

Lisanne Beumer, Brand Manager bij HUUS, voegt daaraan toe: “De samenwerking met CroudX en Kemari stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van onze klanten. Met de integratie van Billy Grace en het strategisch advies van CroudX zijn we klaar om nog efficiënter naar onze doelstellingen toe te werken.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht