Iedereen kan crypto met BLOX!
Amsterdam, 30 januari 2025 – BLOX is een Nederlandse crypto-broker met een app waarmee je eenvoudig kunt handelen in crypto-munten, zoals Bitcoin. BLOX is een sympathiek, fris en prikkelend merk dat het net even anders doet: down-to-earth, zonder ingewikkelde termen, persoonlijk en optimistisch.
Om dat bij iedereen bekend te maken heeft TD (Total Design) een multimediale campagne ontwikkeld die dit op een impactvolle manier voor heel Nederland zichtbaar maakt. Een campagne op televisie, radio en online die BLOX presenteert als de meest toegankelijke en gebruiksvriendelijke app voor het kopen, verkopen en bewaren van cryptocurrencies.
In de volksmond wordt crypto vaak omschreven als een combinatie van alles wat je niet begrijpt over geld, en alles wat je niet begrijpt over computers. Crypto wordt gezien als ingewikkeld en technisch, vol met opgeblazen termen en alleen toegankelijk voor insiders.
Nergens voor nodig! BLOX vindt dat crypto er voor iedereen is en dus eenvoudig te begrijpen en te gebruiken moet zijn.
In de campagne spelen we in op dit gegeven door de opgeblazen crypto termen tot leven te brengen. Deze ‘bullshit-bingo’ zet onze hoofdpersoon in de verdrukking, maar BLOX laat hem niet in de steek. Met de BLOX app kan hij, net als de rest van Nederland, eenvoudig beleggen in crypto. Dit wordt dan ook bevestigd in de pay-off: Iedereen kan crypto!
Milo van der Meij, Head of Communications bij TD: “We zijn blij dat we Blox met deze nieuwe campagne op een onderscheidende manier aan Nederland kunnen laten zien!”
Lotte Janssen, marketingcommunicatie specialist van BLOX: “Het team is erin geslaagd om op speelse wijze de boodschap over te brengen dat iedereen kan meedoen in de wereld van crypto omdat de BLOX-app precies biedt wat daarvoor nodig is.
Bekijk de commercial hier: https://vimeo.com/1051928755/50f61d37a0?share=copy
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.