Influencer platform Join bereikt half miljard volgers

Haarlem, 8 maart 2018 – Influencer marketing platform Join maakt haar platform toegankelijker voor meer bedrijven. Met de introductie van nieuwe opties om het platform uit te proberen kunnen merken en marketeers nu nog gemakkelijker starten met het inzetten van influencers.
Toegankelijkheid
Verschillende marktleiders werken al met het platform van Join en de vraag uit de markt wordt alsmaar groter. Veel bedrijven willen direct starten met influencer marketing. Om te voldoen aan het grote aantal aanvragen lanceert Join daarom per heden verschillende mogelijkheden om direct met influencers te werken.
“Met Join kunnen merken direct starten met influencer marketing” zegt Paolo Martorino, CEO van Join. “Door het platform toegankelijker te maken is het voor marketeers nog gemakkelijker om deze stap te nemen.”
Database
De influencer database van Join telt meer dan 15,000 profielen met gecombineerd ruim 500 miljoen volgers. Het platform richt haar pijlen voornamelijk op West-Europa en is actief in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
Op het platform hebben merken toegang tot influencers in allerlei markten en niches. “Door de grote aanwas van influencers heeft vrijwel elk bedrijf de mogelijkheid te werken met relevante influencers” aldus Martorino.
Over Join
Join Marketing is het eerste influencer marketing platform dat merken en influencers bij elkaar brengt door middel van Artificial Intelligence. Join heeft als doel om authentieke en relevante samenwerkingen mogelijk te maken. Het platform is in 2017 opgericht door entrepreneurs Paolo Martorino en Edwin Knip en is ondertussen actief in meerdere Europese landen. Join heeft de nieuwe opties reeds ontwikkeld en zal ze per direct gaan lanceren. Meer informatie over het platform en de voorwaarden vind je op de website.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.