Industry Wire

Geplaatst door Intertoys

Intertoys lanceert najaarscampagne

Amsterdam, 5 oktober 2023 – Intertoys lanceert in oktober de eerste fase van haar najaarscampagne met een focus op de meeste gestelde vraag in alle winkels: “is ‘ie er al?”. Deze campagne wordt ondersteund middels een commercial en de eerste digital out of home campagne van Intertoys. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureaus DUNKD en Vlimse, en geregisseerd door Joris Noordenbos.

In deze campagne volgen we een Intertoys medewerker wiens wereld wordt overgenomen door kinderen met maar één prangende vraag: “is ‘ie er al?”. Dit alles leidt naar een mysterieus pakket met als onthullingsdatum 14 oktober.

Speciaal voor de campagne heeft Intertoys samen met partners DUNKD en Vlimse een commercial ontwikkeld, welke nu te zien is in alle bioscopen, tv en als online video campagne. Daarnaast zijn er out of home uitingen gemaakt die de verschillende scenario’s uit de commercial versterken. Deze uitingen zijn terug te zien in de eerste digital out of home campagne van Intertoys.

“Deze campagne is ontstaan vanuit de meest gestelde vraag in onze winkels en we hebben bewust gezocht naar de meest absurde en speelse manieren om hier vorm aan te geven. Tijdens het creatieve proces moesten we onszelf echt afremmen, want als je vanuit het perspectief van een kind denkt, zijn de mogelijkheden eindeloos. De keuze voor Joris Noordenbos als regisseur was een schot in de roos, gezien zijn stijl perfect aansloot bij ons concept en de speelse vormgeving van Intertoys.” aldus Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys.

Op 14 oktober gaat het vervolg van de campagne live, opnieuw ondersteund met een commercial die te zien zal zijn op de diverse mediakanalen.

“Deze campagne sluit perfect aan bij de koerswijziging die we anderhalf jaar geleden hebben ingezet in onze marketingstrategie, waarbij we nu voor de allereerste keer een campagne rondom het Intertoys-merk presenteren. En we blijven deze lijn dit najaar stevig voortzetten.” voegt De Bie eraan toe.

Link Commercial: https://www.youtube.com/watch?v=v8jKCq18vZE

 

Credits commercial:

Concept: Celvin de Bie (Intertoys), Jeroen de Wit (Vlimse) en Twan van Empelen (DUNKD)

Bureau: DUNKD en Vlimse

Producer: Bart Vonk

Director: Joris Noordenbos

DOP: Job Kraaijeveld

Edit: Gert-Willen Visser

First AD: Jet de Waal

1st AC: Eli van Cleef

2nd AC: Rick Maasen

Gaffer: Daan de Boer

Best girl: Maxime Pottuit

Light. Ass. 1: Simon Ruesink

Light. Ass. 2: Nick Kucera

Light. Ass. 3: Abel Berghuizen

Sound tech.: Leonardo Balparda de Fontana

HMU: Sabine van der Poel

Stylist: Fieke Nicolai

Art dir.: Paula Loos

Art dir.: Ass. Melvin Dierdorp

Gripper: Jorrit Haas

Grip. Ass. 1.: Melle Morel

Grip. Ass. 2.: Tim de Heer

Prod. Ass.: Mitchell van Empelen

Loc. Manag.: Stefan Leur

Loc. Manag. Ass. 1: Bart van Weerdenburg

Loc. Manag. Ass. 2: Remy Hogenboom

Sounddesign: Dennis Jonker & Thijs Gooszen

Color grader: Bart Voorsluis

Storyboards: Diederick Geers

Voice Over: Sarah van Diepen

Media inkoop: Celvin de Bie (Intertoys)

Credits Digital Out of Home:

Concept: Celvin de Bie (Intertoys,  Jeroen de Wit (Vlimse) en Twan van Empelen (DUNKD)

Bureau: DUNKD en Vlimse

Producer: Bart Vonk

Fotograaf: Sem Versluis (Studio No Point)

HMU: Doris Broers

Styling: Iris Mandemaker

Vormgeving: Roy Timman

Media inkoop: Celvin de Bie (Intertoys)

Casting: Dutch Casting Agency & Moederannecasting

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht