IPG Mediabrands wint Domino’s account
Met trots kondigt IPG Mediabrands Nederland aan dat we vanaf 1 maart 2025 verantwoordelijk zijn voor de algehele strategie en mediaplanning en -inkoop met betrekking tot branding voor Domino’s Pizza in Nederland en België. De pitch, die in het vierde kwartaal van 2024 plaatsvond onder begeleiding van Huib Bouma van 3MO, heeft geresulteerd in deze prachtige samenwerking.
Saskia Wagenmakers, CEO van IPG Mediabrands Nederland, reageert enthousiast: “We zijn ontzettend trots dat we het vertrouwen van Domino’s Pizza hebben gewonnen. Domino’s is een merk dat durft en dat wil werken met korte lijnen en snel schakelen om zo maximale groei neer te zetten in de Benelux op merk en performance. Dat past goed bij ons DNA.”
Casper Mooyman, Chief Marketing Officer Benelux bij Domino’s Pizza Enterprises Limited, voegt toe: “We waren op zoek naar een partner die ons kon helpen onze merkambities naar een hoger niveau te tillen. IPG Mediabrands wist ons te overtuigen met hun diepgaande kennis van de markt, innovatieve aanpak en enthousiasme. We kijken uit naar de gezamenlijke stappen die we vanaf 1 maart gaan zetten.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.