Industry Wire

Geplaatst door Somention

Jochem Bron stapt na 15 jaar over van Alfred naar Somention

Met ruim 20 jaar ervaring binnen de creatieve industrie, brengt Client Service Director Jochem Bron een schat aan kennis en expertise mee om klantrelaties verder te versterken en het bureau strategisch te laten groeien.
Jochem heeft een indrukwekkende loopbaan opgebouwd bij diverse thematische en full-service reclamebureaus, waaronder Grey, UbachsWisbrun/JWT en Alfred. Hij heeft zich bewezen in het begeleiden van succesvolle campagnes, met name in de retailsector. Zijn werk voor Jumbo Supermarkten werd meerdere malen bekroond met prijzen als de SAN Excellent, Gouden Effie, Esprix en Gouden Loeki.
Bij Somention zal Jochem zich richten op het verder uitbreiden van het client management, het optimaliseren van interne processen en het versterken van de samenwerking tussen account, strategie en creatie. “Mijn kracht ligt in het coachen van teams en het fungeren als sterke sparringpartner voor zowel collega’s als klanten. Somention is social frontrunner en ik kijk er enorm naar uit om mijn expertise met het team verder in te zetten.”
Managing Partner, Charlotte Koeleman, over de komst van Jochem: “Met zijn ervaring en strategische blik halen we een sterke leider in huis die perfect aansluit bij de ambities van Somention. We zijn ervan overtuigd dat hij onze klanten naar een nog hoger level kan brengen in de samenwerking.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht