JOSH V biedt consument verbeterde shop-ervaring met lancering loyaliteitsprogramma, nieuwe website en Progressive Web App

Amsterdam, 30 april 2021 – Vanaf vandaag lanceert fashion- en lifestylemerk JOSH V de JOSH V Society, een loyaliteitsprogramma waarbij klanten toegang krijgen tot speciale extra’s en privileges. Daarnaast biedt het bedrijf de consument een nóg sterkere mobiele shopervaring dankzij een vernieuwde website en Progressive Web App (PWA) en naadloze checkout-ervaring met Mollie.
JOSH V Society
Om consumenten naast hoogwaardige collecties een positieve klantervaring te bieden en trouwe klanten extra te belonen heeft JOSH V de JOSH V Society opgezet. Dit is een loyaliteitsprogramma waarbij klanten punten sparen voor elk op de webshop besteed bedrag. Met deze gespaarde punten kunnen members speciale extra’s kiezen, zoals kortingen op services en exclusieve gifts van partner brands. Daarnaast biedt het toegang tot verschillende privileges – zoals pre-launches en early access tot evenementen van JOSH V waaronder vip-avonden, online sales – én krijgt een Society-member de mogelijkheid mee te beslissen over potentiële toekomstige producten van JOSH V.
Er zijn drie verschillende levels te behalen in het JOSH V Society-programma: silver, gold en platinum. Het aanbod van gifts en privileges is afgestemd op het behaalde level en wordt uitgebreider naarmate een hoger level wordt bereikt. Daarnaast kunnen extra punten worden verdiend via het ‘refer a friend’-programma. Onder andere producten en services van Rituals, Cosmo Hairstyling, Delete, Ogé, Face & Body Boutique en D-SKIN worden bij de lancering van de Society aangeboden. Alsmaar nieuwe, en wisselende, merken worden in de toekomst aan het programma toegevoegd.
Verbeterde shop-ervaring met vernieuwde website en PWA
Om de service aan de klant nog verder te optimaliseren heeft JOSH V haar website vernieuwd en een Progressive Web App ontwikkeld. Met de PWA biedt JOSH V gebruikers een volwaardige mobile experience – inclusief alle extra’s – die de mobiele ervaring naar een hoger niveau tilt, zonder dat klanten een app hoeven te downloaden. Technisch gezien is een PWA een website, maar deze heeft de look, feel en toepassingen van een app en gebruikt ook minder data dan een app. De gebruiker kan de PWA gemakkelijk opslaan op het homescreen van een mobile device zodat de web app altijd met één klik te openen is. Ook klanten met een slechte internetverbinding kunnen ermee shoppen, want de PWA is zowel online als offline te gebruiken. Net als een gewone website is de PWA altijd up to date, volledige veilige en vindbaar in zoekmachines. Om te voorkomen dat consumenten na een optimale shopping experience in de checkout toch nog afhaken, werkte JOSH V samen met E-tales, betaalsysteem Mollie en PWA-platform DEITY Falcon om een naadloze shop-ervaring te kunnen bieden.
Sander Ligthart, E-commerce & Digital Marketing Manager bij JOSH V: ‘Dankzij de samenwerking met Mollie kunnen we nu alle transacties, Nederlandse en internationale, vanuit één platform beheren. Ook achteraf betalen met Klarna en PayPal was met Mollie makkelijk te integreren.’
Over JOSH V
Het Nederlandse fashion- en lifestylelabel JOSH V is in 2011 opgericht door de Amsterdamse mode-onderneemster Josh Veldhuizen. Het merk staat bekend om haar stijlvolle en elegante collecties die wereldwijd vrouwenharten sneller doen kloppen. JOSH V creëert toegankelijke en tegelijkertijd luxueuze, ready to wear-collecties, voor alle vrouwen die graag stijlvol voor de dag willen komen.
Momenteel is JOSH V verkrijgbaar via 400 partner stores in negen Europese landen. De aandacht is gericht op verdere uitbreiding in Europa en daarbuiten. Daarnaast worden alle collecties online wereldwijd aangeboden via de officiële webshop www.JOSHV.com
____
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.