JOSH V streamt live met Periscope

Amsterdam – Door gebruik te maken van de nieuwe (mobiele) applicatie Periscope, is JOSH V Nederlands eerste label dat door middel van livestreaming in contact staat met haar online community. Het gebruik van Periscope, een service van Twitter, past binnen de strategie van JOSH V. Interactie met haar consumenten en online volgers is een belangrijk speerpunt voor het merk. De mogelijkheid die de app biedt tot het (live) stellen en beantwoorden van vragen, ziet het merk als een waardevolle toevoeging aan de reeds bestaande marketinginstrumenten die ingezet worden. Inmiddels hebben er al diverse uitzendingen plaatsgevonden en vanaf heden zal JOSH V zeer regelmatig gaan streamen, zowel vanuit JOSH V HQ als vanaf verschillende evenementen.
JOSH V is een vooruitstrevend label dat graag innoveert en zich voortdurend bezig houdt met de nieuwste technologische ontwikkelingen. Interactie met haar consumenten en (online) volgers ziet JOSH V dan ook als een speerpunt. Door social media zoals Facebook, Twitter en Instagram als volwaardige marketinginstrumenten te hanteren, onderhoudt JOSH V direct en tevens interactief contact met haar groeiende doelgroep. Livestreaming via een nieuw kanaal zoals Periscope, is een waardevolle toevoeging.
Periscope is een livestreaming-app, welke onderdeel uitmaakt van Twitter. De gratis te downloaden applicatie maakt het voor iedereen mogelijk om eenvoudig een livestream te beginnen of te volgen. Met slechts één druk op de knop kan een live uitzending gestart worden, waarna automatisch een link via Twitter gepubliceerd wordt. Tevens is het voor gebruikers mogelijk om live berichten te sturen, welke onmiddellijk zichtbaar zijn voor de uitzender, die hier direct op kan reageren.
JOSH V is het eerste Nederlandse fashion & lifestyle label dat Periscope toevoegt aan haar marketing tools. JOSH V oprichtster Josh Veldhuizen staat haar fans middels een videostream live te woord en geeft haar volgers een uniek kijkje achter de schermen. Zo heeft zij haar fans reeds uitgenodigd mee te kijken bij de JOSH V sample sale, de Beautygloss Party en haar vakantie in Dubai. Vanaf heden zal JOSH V frequent gebruik maken van deze nieuwe applicatie bij speciale evenementen zoals de JOSH V fotoshoots. Door middel van een aankondiging via de social media kanalen zal een livestream ruim van tevoren gecommuniceerd worden.
“Door middel van de livestreaming-app Periscope wil ik mijn volgers een uniek kijkje achter de schermen geven bij mijn bedrijf en in mijn privéleven. De mogelijkheid dat er vragen gesteld kunnen worden vind ik ontzettend leuk, alsof je direct in gesprek bent met je fans. Interactie met volgers is iets wat JOSH V als merk hoog in het vaandel heeft staan.”
Bekijk via deze link de compilatie van de afgelopen vier Periscope sessies.
Fashion & lifestyle label JOSH V creëert een viertal collecties per jaar, waarmee luxe en kwaliteit voor ieder budget toegankelijk wordt. De collecties worden zowel via de JOSH V verkooppunten als via de webshop verkocht. Zowel nationaal als internationaal bevindt JOSH V zich in een stroomversnelling. Vandaag de dag zijn de JOSH V collecties verkrijgbaar in zes landen, waaronder België, Duitsland en Portugal. Meer informatie over het label en de nieuwe collecties is te vinden op www.JOSHV.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.