Industry Wire

Geplaatst door Jumbo

JUMBO BREIDT FAMILIE UIT IN NIEUWE CAMPAGNE

Jumbo Supermarkten start met een nieuwe reclamecampagne. Vanaf vandaag maakt Nederland voor het eerst kennis met andere leden van de Jumbo familie. Naast het welbekende gezin met vader Bas (Frank Lammers) en moeder Lieke (Maike Meijer) zien we voortaan ook de mensen achter de producten uit de winkel. Zo staat in de eerste tv-commercial bakker John centraal. Met de campagne introduceert Jumbo ook de nieuwe pay-off ‘En dat voor die prijs. Jumbo.’.

Het gezin speelt al jaren een succesvolle hoofdrol in de reclamecampagnes van Jumbo. Van leuk boodschappen doen in de winkel verlegt het bedrijf de focus naar de allerbeste en lekkerste producten voor verrassend lage prijzen. In de nieuwe campagne wordt bakker John voorgesteld. John staat aan de basis van Broodgeluk, het nieuwe broodassortiment dat in augustus werd geïntroduceerd. Ook andere populaire bakkerijproducten zoals Jumbo’s bekroonde chocoladetaart, croissants en kaiserbroodjes komen in de marketingcampagne voorbij. De komende periode breidt Jumbo de familie verder uit met meer gezichten achter de producten van Jumbo.

Jumbo zoals Jumbo bedoeld is
Eerder dit jaar liet Jumbo weten de strategische koers aan te scherpen en te willen focussen op ‘Jumbo zoals Jumbo bedoeld is’. Terug naar de kern van de formule, waarmee de supermarkt klanten blijft verrassen en zich onderscheidt op assortiment, prijs en service. Daarvan zijn nu de eerste stappen te zien, ook in de winkels. Zo zijn afgelopen week in alle ruim 700 winkels schappen en signing aangepast.

De nieuwe Jumbo campagne is in samenwerking met Hotel L’Amour ontwikkeld en geproduceerd.

Noot voor de redactie – niet voor publicatie

Over Jumbo Supermarkten
Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke historie. Begonnen in 1921 als levensmiddelengroothandel heeft Jumbo een indrukwekkende groei doorgemaakt. Inmiddels is het de tweede supermarktketen van Nederland. Wekelijks verwelkomt Jumbo miljoenen klanten in meer dan 700 winkels en online via Jumbo.com en de Jumbo app. Sinds 2019 is Jumbo ook actief in België en heeft daar inmiddels dertig winkels. In alle winkels én online staat Jumbo voor lage prijzen, een kwalitatief goed assortiment en service met een glimlach. Klanten kunnen daarbij vertrouwen op de bekende 7 Zekerheden.

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)
Voor het welzijn van toekomstige generaties wil Jumbo het beste doen voor mens, dier en natuur. Het MVO-beleid van het familiebedrijf richt zich daarom op belangrijke onderwerpen als lokale verbinding, gezonder eten, duurzame ketens, beter milieu en goed werkgeverschap. Samen met klanten, collega’s, ondernemers, leveranciers en partners levert Jumbo een bijdrage aan deze belangrijke maatschappelijke uitdagingen. Meer informatie over alle MVO-activiteiten

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht