Industry Wire

Geplaatst door eFocus

Kinderen toveren sprookjes uit hun pen met Eftelingactie

Deelnemers worden gevraagd een sprookje te schrijven over de geheimzinnige Rabo Kluis die zich in de Efteling bevindt. De kluis kan op magische wijze de regenboog vangen, met aan het einde een grote pot met goud. Alle Sprookjesbosbewoners weten hoe de Rabo Kluis werkt. Wat ze niet weten is hoe die geheimzinnige kluis opeens in de Efteling terecht is gekomen. De jonge schrijftalenten kunnen hun ideeën over dit raadsel opschrijven in een betoverend sprookje.

Uit de sprookjesactie zal uiteindelijk een trotse winnaar gekozen worden. Naast eeuwige roem wordt het winnende sprookje opgenomen in het Sprookjesboek van de Efteling en heeft de winnaar een weekend gratis toegang tot het pretpark.

Bij de ontwikkeling van de actiesite was het belangrijk dat de website zowel binnen een i-Frame op Rabobank.nl als een onafhankelijke site kan worden geplaatst. Door de i-Frame constructie ervaart de bezoeker niet dat hij gebruik maakt van een externe omgeving. Bezoekers kunnen naast het inleveren van sprookjes ook andere activiteiten doen. Dit varieert van woordspelletjes tot het opdoen van inspiratie. Dit alles is gemaakt met een betoverend design en mooie animaties.

Over de schrijfwedstrijd:
Rabobank Nederland en de Efteling organiseren samen een sprookjesschrijfwedstrijd voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar. Deelnemers mogen in de periode van 9 september tot 15 oktober 2010 een sprookje schrijven over de Rabo kluis in de Efteling. De winnaar ziet zijn / haar naam vereeuwigd bij de kluis op het park. Ook wordt het sprookje opgenomen in het Sprookjesboek van de Efteling en mag de winnaar een weekend naar de Efteling.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht