Geplaatst door TCL

Klaar voor de start: TCL ‘Inspire’s Greatness’ verzorgt deze zomer een sportief spektakel aan huis

Rotterdam, 1 augustus 2024 – Terwijl de wereld zich waant in een zomer vol sport, brengt TCL alle spannende en record brekende momenten van deze evenementen rechtstreeks naar de woonkamers, overal ter wereld. Met TCL’s geavanceerde home entertainment technologie kan iedereen elk adembenemend moment beleven vanuit het comfort van zijn eigen huis.

Ervaar de Spirits of Sports met TCL

Klaar voor de start, af! Deze maand nodigt TCL iedereen uit om de mooiste sportmomenten van dichtbij te beleven met de geavanceerde beeldschermtechnologie en meeslepende audiosystemen van TCL, zoals bijvoorbeeld bij de C-series. Van het gejuich en de tranen tot de hoop en dromen die de komende maand met zich meebrengt, TCL’s home entertainmentsystemen bieden de ultieme kijkervaring waarbij niemand een seconde hoeft te missen. Samen kunnen we sporters zien uitgroeien tot nationale helden en getuige zijn van elk record brekend moment en iedere podiumhuldiging volgen met TCL’s technologie die zorgt voor haarscherp beeld en indrukwekkend geluid.

Steun aan de sportpartners

TCL is toegewijd aan het ondersteunen van sporters en hun ambities. Het bedrijf is trots op de samenwerking met wereldrecordhouder tienkamper Kevin Mayer. TCL wenst hem veel succes in zijn voortdurende streven om grootse prestaties te leveren en anderen te inspireren via zijn sport.

TCL ondersteunt ook nationale voetbalteams uit Spanje, Italië, Duitsland, Polen, Tsjechië en Slowakije, evenals gerenommeerde clubteams zoals Arsenal en Djurgården IF. In Frankrijk werkt TCL samen met iconische atleten zoals Thomas Ramos en Kingsley Coman, waarmee het zijn toewijding aan sport verder benadrukt.

Stefan Streit, CMO bij TCL Europe, zei: “Sport heeft de kracht om mensen te inspireren en te verenigen. Bij TCL zijn we toegewijd aan het brengen van deze momenten van grootsheid in huizen overal ter wereld met onze innovatieve technologie. We wensen onze partneratleten en teams veel succes en zijn trots om hun reis naar excellentie te ondersteunen.”

TCL brengt het spektakel aan huis

Voor een ongeëvenaarde sportervaring thuis biedt TCL de perfecte oplossing met de 115″ QD-Mini LED TV. Deze televisie stelt een nieuwe norm voor home entertainment en creëert een stadionachtige beleving met het grootste scherm voor thuisgebruik. Dankzij de verbluffende helderheid en levendige kleuren kunnen kijkers elk sportmoment tot in de kleinste details volgen, of het nu gaat om films, gamen of live sportevenementen.

Met de toewijding van TCL aan innovatie en het brengen van groots sportief spektakel direct naar uw woonkamer, kunnen fans zich volledig onderdompelen in elk moment van deze sportieve zomer. TCL maakt het mogelijk om geen enkel sportevenement te missen en biedt een meeslepende ervaring van de hoogste kwaliteit.

Ontdek meer producten om deze zomer uw sportervaring te verbeteren: https://www.tcl.com/nl/nl