Kom maar op met dat fitte leven

Nationale-Nederlanden lanceert vandaag haar nieuwe ‘Kom maar op’ campagne, met opnieuw een aanmoediging om een verandering aan te gaan, met de support van Nationale-Nederlanden. Omdat fit worden hoog op het lijstje van veel mensen staat, luidt het motto van de campagne: ‘Kom maar op met dat fitte leven.’ Centraal staat een speciaal Fit Pakket bij de zorgverzekering voor 2023.
‘Meer bewegen’ is ieder jaar opnieuw een van de meest genoemde voornemens, maar toch komt Nederland maar moeilijk in beweging. Onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) laat bijvoorbeeld zien dat ruim de helft van Nederland (53 procent) vorig jaar niet genoeg bewoog. De meeste mensen kunnen dus wel wat support gebruiken om meer te bewegen en fitter te worden.
Met het Fit Pakket als standaard onderdeel van de Nationale-Nederlanden zorgverzekering in 2023 kunnen mensen dit stap voor stap doen. Zo zit er in het Fit Pakket bijvoorbeeld een sportmedische keuring waarmee je ontdekt hoe fit je bent en korting op je sportschool en sportartikelen.
Gijs Sluijters en Joris Tol, Creative Directors bij Dentsu Creative over de derde grote ‘Kom maar op’ campagne: “De beste manier om je eigen grenzen te verleggen, is onder aanmoediging van een fanatieke supporter. In de spot zien we daarom een enthousiaste dochter die haar vader tot het gaatje laat gaan. Om de – in Rotterdam geschoten – film de juiste energie en sfeer te geven vroegen we Rogier Smalhout, een regisseur met sterke focus op straat esthetiek.”
De campagne trapt af met video op televisie en online en in een later stadium ook radio, en is tot eind dit jaar te zien en te horen. Net zoals voorgaande Nationale-Nederlanden campagnes, werd de campagne in samenwerking met stichting AdGreen geproduceerd, het nieuwe initiatief dat zich hard maakt voor duurzame producties.
VIDEO:
CREDITS
KLANT: Nationale-Nederlanden
OPDRACHTGEVER: Mariëlle Krouwel, Daniel Doornhein, Mirjam van Deursen, Roland Ykel
BUREAU: Dentsu Creative Amsterdam
EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Mark Muller
CREATIVES DIRECTORS: Gijs Sluijters, Joris Tol
STRATEGY: Bauke Nater
ACCOUNT TEAM: Dirk Jan de Krom, Brian de Roo
RTV PRODUCER: Jozé Rikken
PRODUCTION COMPANY: HALAL
DIRECTOR: Rogier Smalhout
EXECUTIVE PRODUCER: Job Sanders
PRODUCER: Annemien Lijfering
DOP: Dionne Cats
EDITOR: Annelien van Wijnbergen
GRADING & ONLINE: De Grot
VFX: De Grot
SOUND DESIGN: Public Audio
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.