Kom Gewoon. naar Rotterdam Centrum

ROTTERDAM (2 september 2024) – Vanaf vandaag is de gloednieuwe KomGewoon-campagne te zien in de hele regio. De winkeliers en pandeigenaren van Rotterdam Centrum willen met deze campagne het merk Rotterdam Centrum verder versterken en de zichtbaarheid van de diverse winkelgebieden vergroten. De gekozen visuele identiteit en strategie weerspiegelen het rauwe, gedurfde en innovatieve karakter van Rotterdam.
Een bruisende campagne voor een bruisend centrum
De campagne brengt het unieke DNA van Rotterdam Centrum tot leven en nodigt iedereen uit om de dynamiek van de stad te ervaren. Rotterdam Centrum is de plek waar cultuur, mode en gastronomie samenkomen in een energieke mix die elke bezoeker weet te verrassen en te inspireren. Met Kom Gewoon. willen we mensen aanmoedigen om de stad zelf te ontdekken, te genieten van het fysieke winkelen en de levendigheid van Rotterdam te voelen, zowel binnen als buiten de centrumgrenzen.
Waarom Kom Gewoon?
Pauline Buurma (Directeur Organisatie Rotterdam Centrum): “Rotterdam Centrum is dé plek om te ontdekken en daarom nodigen we iedereen die dat nog niet weet uit, om gewoon te komen. Daarom hebben we gekozen voor de campagne Kom Gewoon. Het belichaamt de Rotterdamse nuchterheid en gastvrijheid, en nodigt iedereen uit om de stad op hun eigen manier te ervaren. De campagne sluit perfect aan bij de identiteit van Rotterdam en onze ambities voor het centrum.”
Snip Snap nieuwe partner Rotterdam Centrum
Snip Snap, creator van deze campagne, is het nieuwe Rotterdamse creatieve contentbureau van de BIZ Rotterdam Centrum. Snip Snap krijgt de opdracht om de merkidentiteit van Rotterdam Centrum verder te versterken met media, content creatie en performance marketing. Pauline Buurma: “Snip Snap heeft de juiste snaar gevonden om Rotterdam Centrum een podium te geven die het verdient. We zien in Snip Snap een partner om dit met elkaar uit te bouwen.”
Susanne Plaisier (co-founder van Snip Snap): “We zijn enorm trots dat we met onze creatieve aanpak Rotterdam Centrum nog zichtbaarder kunnen maken. Onze campagnes zullen bezoekers het hele jaar door inspireren en activeren om het centrum te bezoeken en aankopen te doen. We zien talloze mogelijkheden om mensen in beweging te brengen met verrassende activaties, zoals de benoeming van een Modeburgemeester op 14 september, en content die perfect aansluit bij het energieke karakter van de stad.”
De samenwerking tussen Rotterdam Centrum en Snip Snap markeert het begin van vier jaar vol nieuwe kansen en groei voor het hart van Rotterdam.
VIDEO bijbehorend bij campagne (tevens te downloaden): 16×9: https://f.io/_X6Mx9rK en 9×16: https://f.io/KevMhLKT
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.