KPN lanceert een nieuwe campagne over TV & Entertainment
Deze week lanceert KPN een nieuwe campagne: ‘Dat is entertainment zoals jij het wilt, waarbij Louis de kat deze week voor de zevende keer in de hoofdrol verschijnt.
KPN komt met de ultieme belofte voor Entertainment-liefhebbend Nederland: Bij KPN ben je de regisseur van jouw entertainment. Met het grootste aanbod van Nederland op één plek vind je altijd wel iets wat je leuk vind. Je zoekt namelijk gemakkelijk door al je beschikbare entertainment heen. Of het nu Netflix, Prime Video, Viaplay, HBO Max of live tv is.
Daarnaast zet je in de MijnKPN app al je entertainment makkelijk uit of aan. Een onderbouwing voor de campagne regel: “Dát is Entertainment zoals jij het wilt”.
Nederlanders hebben een niet te stillen honger naar vermaak, maar hebben ook hun buik vol van al die verschillende abonnementen. De meeste Nederlanders zijn namelijk zo’n 20 minuten bezig om iets te vinden om te kijken zo blijkt uit onderzoek van Telecompaper.
Gijs Sluijters en Joris Tol, Creative Directors bij Dentsu:
“Louis de kat is eigenlijk een soort kind. In deze film zien we hoe Louis stiekem uit het enorme entertainment aanbod van KPN snoept terwijl zijn baasje van huis is.”. Zo laten we op een lichtvoetige manier zien hoe leuk en aanstekelijk het is om te genieten van zó veel top entertainment op 1 plek. Die je dan ook weer heel gemakkelijk uit- en aanzet via de MijnKPN app”
Jochem de Jong (VP Partnerships TV & Entertainment bij KPN):
De campagne trapt groots af met video, radio, social en online. Later in het jaar zullen we de campagne gedachte ook doortrekken naar social. Met content die past bij de belevingswereld van de jongere doelgroep op de kanalen YouTube, Instagram en TikTok.
KPN TV & ENTERTAINMENT from Dentsu Creative Amsterdam on Vimeo.
CREATIVE CREDITS
BUREAU: Dentsu Creative Amsterdam
EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Mark Muller
CREATIVE DIRECTORS: Gijs Sluijters, Joris Tol
STRATEGY: Tobias Vermeiren
ACCOUNT TEAM: Eveline Rooders
RTV PRODUCER: Majke Hogendorp, Annieck Bilder
PRODUCTION COMPANY: Holy Fools
DIRECTOR: Mattias Schut
EXECUTIVE PRODUCER: Frank de Kok
PRODUCER: Erik Mertens
PRODUCTION MANAGER: Lotte Vens
DOP: Rutger Storm
EDITOR: Martin Heijgelaar, Pim van der Pas, Mirjam Tijs
GRADING: De Grot – Joppo
ONLINE: De Grot
VFX: Ton Habraken
SOUND DESIGN: Public Audio, Rens Pluijm
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.