Industry Wire

Lancering eigen Automated Trading (RTB) afdeling door The online company

Alphen aan den Rijn, Januari 2014 – The online company gaat voor automated trading gebruik maken van het internationaal sterke Google DBM, het Nederlandse platform 161 en Adform. Deze keuze is gemaakt na een maandenlange analyse en selectie van de best beschikbare technieken in automated trading. The online company kiest er bewust voor de techniek niet zelf te bouwen omdat hiervoor al uitstekende technische oplossingen beschikbaar zijn. In plaats daarvan wordt geïnvesteerd in de mensen die ermee werken. Want hoe goed de automated trading-techniek ook is, het succes staat of valt met de kennis en ervaring van de mensen die de campagne besturen.

Niels Rijerse, Director Media bij The online company: “Wij zien een duidelijke behoefte bij onze klanten aan transparantie en efficiency in online campagnes. Wij werken al veel langer met de oplossing van automated trading, maar hebben er voor gekozen dit volledig zelf te gaan doen. Hiermee kunnen wij onze klanten een verdere verdieping in efficiency bieden waardoor de waarde van hun media-euro nog verder toeneemt. In combinatie met onze eigen web studio kunnen wij online campagnes verzorgen waarin de combinatie van creatie en media het maximale rendement voor onze klanten gaat opleveren.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht