Lebara halveert sim only prijzen

Een unieke actie in telecomland: Lebara halveert vanaf 9 september een half jaar lang de prijzen van alle 2-jarige Sim Only abonnementen. Daarmee betalen klanten bijvoorbeeld voor een abonnement van 5GB en onbeperkt bellen zes maanden lang geen 10 maar 5 euro.
Voor mensen die toch twijfelen om over te stappen maakt Lebara het extra aantrekkelijk. Want naast zes maanden voor half geld betalen klanten ook geen aansluitkosten én biedt de provider een ‘Niet tevreden? Geld terug!’ garantie.
De ‘Niet tevreden? Geld terug!’ actie loopt sinds juni van dit jaar en en kenmerkt het zelfvertrouwen van de provider die dit jaar al 20 jaar in Nederland actief is. “Dit bekrachtigt voor ons wat klantonderzoek en online reviews al tijden uitwijzen”, aldus Eelco Gijze, Marketing & Sales Director van Lebara. “En dat is dat onze klanten zeer tevreden zijn met het beste netwerk, de scherpe prijzen en de flexibiliteit van onze diensten.”
Flexibel en voordelig
Als één van de grootste zelfstandige mobiele telecomaanbieders van Nederland is Lebara onder consumenten al langer bekend als aanbieder van voordelige en flexibele Sim Only abonnementen. Abonnementen kunnen iedere maand gratis omhoog én omlaag worden aangepast en aangevuld met diverse extra’s zoals onbeperkt bellen naar binnen- en buitenland en een verdubbeling van de 4G internetsnelheid. Ook is een maandelijks opzegbaar abonnement mogelijk.
De ‘zes maanden, half geld’-actie wordt gecommuniceerd via commercials op televisie en radio, out-of-home, instore en door middel van online display en video.
Over Lebara
Al 20 jaar staat Lebara voor voordeel en vrijheid. Het gaat over kansen zien en die pakken, voor iedereen die daar voor openstaat. Dat komt naar voren in ons prepaid én sim only aanbod. Op het beste netwerk, voor scherpe prijzen, maandelijks gratis aan te passen en met altijd eenvoudig overzicht in je verbruik en kosten. www.lebara.nl
Over Natwerk
Natwerk is een eigenzinnig reclamebureau dat merkstrategieën ontwikkelt en doorvertaalt naar spraakmakende campagnes. Dat doen ze al sinds 2005. Door niet normaal te zijn, zetten ze mensen die normaal gesproken ‘uit staan’ voor reclame weer aan met reclame waar ze wél op zitten te wachten. Zo maken ze merken als FEBO, Groendus, Lebara en Mauritshuis succesvol op zowel brand- als sales niveau. ‘Niet normaal effectief’ noemen ze dat. www.natwerk.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.