Lemon Scented Tea x ADE: Brands of the night

In oktober staat Amsterdam volledig in het teken van ADE en organiseert creative agency
Lemon Scented Tea opnieuw een uniek en inspirerend event. Brands of the Night is de
vierde editie van de Lemon Scented Tea x ADE sessie en vindt plaats op 19 oktober 2023.
Keep it real
Dit jaar staat de sessie volledig in het teken van merkauthenticiteit in nightlife, cultuur en
entertainment. Uit recent onderzoek blijkt dat merkauthenticiteit voor de meeste mensen
een zeer belangrijke factor is bij het kiezen van een merk. Het gaat niet alleen om wat je
als merk uitstraalt, maar ook om waar je als merk voor staat en hoe je echt waarde
toevoegt aan je sponsorships en merkactivaties.
Kortom, hoe bouw je merkauthenticiteit op, en hoe versterk je dit door samenwerkingen
op het gebied van cultuur, entertainment en nightlife?
De speaker line up
Een bijzondere line-up met sprekers van de meest invloedrijke merken gaan antwoorden
geven op deze vragen.
META: Femke Anna van Zanten – Group Director
Philips: Nathalie Nijhuis-Lam – Head of Global Sponsorship
Bacardi Benelux: Robin de Bruijn – Brand Director
Pisang Ambon: Juliette Menne – Commercial Director & Jan Bosch – Creative Director
Lemon Scented Tea
Lemon Scented Tea: Gijsbregt Vijn – Managing Director & Founder
Een bijeenkomst van topmarketeers en business leaders
Het publiek bestaat uit top marketeers, business en creative leaders. Gedurende het
evenement transformeert het bureau in een bruisende plek waar het delen van kennis en
netwerken centraal staan. Uiteraard kunnen een paar lekkere beats niet ontbreken en zal
de sessie worden afgesloten met live DJ-sets en drinks!
Dit event wil je niet missen
Ben jij een top marketeer, business of creative leader en wil je er graag bij zijn? Meld je
dan aan via de volgende link: https://forms.gle/KWZUfjuAju9L1Ab78
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.