Locals®Agency grenzeloos vooruit

Vanaf vandaag is het Noorden een nieuw creatief bureau rijker: Locals®Agency. Founding partner Joey Hereman: “Met de komst van Pieter twee jaar geleden naar Locals® hebben we de ambitie uitgesproken om het beste creatieve bureau in Noord-Nederland te worden. Dit is afgelopen jaar door Corona in een stroomversnelling gekomen. Klantvragen werden breder en beperkten zich niet meer tot film- en/of fotografie producties, maar richten zich op merkstrategie, branding en campagnes.”
Vanuit pure vriendschap
Locals®Agency doet het anders dan de gevestigde orde. Door de samenstelling van het team werken ze niet zoals traditionele bureaus. Vriendschap ligt aan de basis van het bureau en dat voel je. Ze dagen merken uit om nét even verder te durven gaan, om (de juiste) impact te maken. Geen zakelijke contacten, maar vriendschappen sluiten.
Locals®Network
Met het Locals®Network werken ze niet onnodig in grote teams, maar met de juiste specialisten, die nodig zijn voor het project. DoP & partner Bas Koole: “In de filmwereld is het de normaalste zaak van de wereld om te werken met projecteams. Deze filosofie passen wij nu ook toe met ons Locals®Network bij opdrachten
voor merkstrategie, branding en campagnes. Zodat we altijd het beste team hebben voor de opdracht.”
Nieuwe identity
Om zelf helemaal klaar te zijn voor de toekomst hebben ze samen met ontwerper Jop Quirindongo de eigen huisstijl aangepakt. Deze nieuwe identiteit sluit goed aan bij de volgende sta. Het biedt veel vrijheid, maar het heeft ook een volwassen uitstraling.
Toetreding tot de VIA
Afgelopen december is Locals®Agency ook toegetreden tot brancheorganisatie VIA (voorheen de VEA). Dit is voor Locals® een logische keuze en bevestiging van de kwaliteit die ze willen waarborgen. Daarmee is Locals®Agency ook nog eens het eerste bureau in Noord-Nederland dat zich hierbij aansluit. Dat laat ook zien wat het ambitieniveau is.
Over Locals®Agency
Locals® doet het graag anders. Ontstaan uit pure vriendschap, bedenken ze eigenwijze ideeën voor merken het een grenzeloze ambitie. Ideeën die zorgen dat je als merk gezien wordt, impact maakt en kunt groeien.
Je begrijpt, traditioneel is niet zo hun ding.
Ze zijn grenzeloos goed, in denken zonder grenzen. Van een onderscheidende branding en identiteit tot opvallende campagnes. Als vrienden denken ze met je mee. Altijd open en (soms vervelend) eerlijk. Dat doen ze inmiddels voor een mooi stel vrienden zoals: Royal Avebe, Versio, OrangeGas (OG), Poiesz Supermarkten, 24/7 KOOI en Shoeby.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.