L’Oréal Benelux kiest Incubeta voor meerwaarde uit datagestuurde bedrijfsprocessen

L’Oréal Benelux breidt zijn samenwerking met het digitale marketingbureau Incubeta uit. Incubeta is daarbij gepromoveerd tot strategische-datapartner van L´Oréal. In samenwerking integreren en optimaliseren beide partijen alle datagestuurde processen. En op basis van geavanceerde dataexpertise, verschaft Incubeta aan L´Oréal waardevolle inzichten die de besluitvorming over essentiële bedrijfsfuncties ondersteunen. Doel is innovatie en langdurige groei via alle kanalen, zoals groothandels, parfumerieën, apotheken, kapsalons, de eigen verkooppunten van L´Oréal en e-commerce.
Eerder al verzorgde Incubeta de AI gedreven gepersonaliseerde diensten van L´Oréal wereldwijd. Ook tekende Incubeta voor de stroomlijning van de communicatieprocessen tussen de agentschappen – binnen een jaar en in veertien markten.
“Incubeta helpt L’Oréal aan de waardevolle inzichten over onze diverse klantgroepen met unieke mensen”, zegt data-directeur Sarunas Knabikas van L’Oréal Benelux. ”Samenwerking met Incubeta versterkt L´Oréal in onze missie om schoonheid te creëren.”
“Data-gedreven innovatie is al jaren de kern van onze activiteiten”, zegt Jessica Jacobs, Incubeta´s directeur Noord Europa. ”Onze expertise met innovatieve data-, media- en creatieve oplossingen, stelt ons in staat om belangrijke, grootschalige projecten als deze uit te voeren.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.