Industry Wire

Geplaatst door PublieksWerk bv

L’Oréal Benelux kiest Incubeta voor meerwaarde uit datagestuurde bedrijfsprocessen

L’Oréal Benelux breidt zijn samenwerking met het digitale marketingbureau Incubeta uit. Incubeta is daarbij gepromoveerd tot strategische-datapartner van L´Oréal. In samenwerking integreren en optimaliseren beide partijen alle datagestuurde processen. En op basis van geavanceerde dataexpertise, verschaft Incubeta aan L´Oréal waardevolle inzichten die de besluitvorming over essentiële bedrijfsfuncties ondersteunen. Doel is innovatie en langdurige groei via alle kanalen, zoals groothandels, parfumerieën, apotheken, kapsalons, de eigen verkooppunten van L´Oréal en e-commerce.

Eerder al verzorgde Incubeta de AI gedreven gepersonaliseerde diensten van L´Oréal wereldwijd. Ook tekende Incubeta voor de stroomlijning van de communicatieprocessen tussen de agentschappen – binnen een jaar en in veertien markten.

“Incubeta helpt L’Oréal aan de waardevolle inzichten over onze diverse klantgroepen met unieke mensen”, zegt data-directeur Sarunas Knabikas van L’Oréal Benelux. ”Samenwerking met Incubeta versterkt L´Oréal in onze missie om schoonheid te creëren.”

“Data-gedreven innovatie is al jaren de kern van onze activiteiten”, zegt Jessica Jacobs, Incubeta´s directeur Noord Europa. ”Onze expertise met innovatieve data-, media- en creatieve oplossingen, stelt ons in staat om belangrijke, grootschalige projecten als deze uit te voeren.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht