Lot of Happiness kiest voor Higuita

Goede doelenloterij Lot of Happiness heeft na een bureau oriëntatie gekozen voor creatief bureau Higuita om het merk verder te ontwikkelen. De loterij is in 2018 opgericht en keerde sindsdien al ruim 37 miljoen euro uit aan goede doelen. De loterij heeft onlangs een rebranding gehad en de komende maanden wordt er met Higuita gewerkt aan de merkcampagne.
Frits van der Laan, CMO van Lot of Happiness: “We zijn hard op weg naar de 100.000 deelnemers, maar onze ambitie reikt verder. We willen nog meer impact maken voor onze aangesloten goede doelen. Om dat te bereiken, moeten we ons verhaal als ‘de win-win loterij’ nog sterker vertellen en onze zichtbaarheid vergroten. Higuita heeft ons overtuigd met hun visie op hoe je een merk kunt bouwen in een loterijmarkt die wordt gedomineerd door slechts een paar grote spelers.”
Niek Eijsbouts, medeoprichter Higuita en creatief directeur: ‘Wij willen zelfs voor de win-win-win gaan; we kunnen een ambitieuze jonge loterij verder helpen, met merkcommunicatie waar we zelf enthousiast over worden en terwijl er ook nog allerlei goede doelen baat hebben bij de groei van Lot of Happiness. [insert vlammetje emoji]’
Over Lot of Happiness:
Lot of Happiness gelooft in een mooiere wereld voor iedereen. Goede doelen, groot en klein, zijn de drijvende kracht achter deze visie en verdienen allemaal steun. Samen met haar deelnemers draagt Lot of Happiness bij aan hun missies. Meespelen is impact maken: deelnemers bepalen zelf naar welk goed doel de helft van hun inleg gaat en met welk bedrag ze meespelen. Dit maakt Lot of Happiness dé goede doelenloterij waar je stem telt en je impact groot is. Daarnaast maken deelnemers kans op prachtige prijzen, zoals een miljoen op de bank of een nieuwe elektrische bakfiets voor de deur. Win-win dus.
Over Higuita:
Higuita is het creatieve & digitale bureau met zowel campagne-ontwikkeling, design als digital marketing & development onder één dak. Het bureau gelooft in het samenspel tussen creatie en conversie om in een overprikkeld medialandschap mensen fan van merken te maken. Net zoals de legendarische keeper René Higuita fans wist te maken met zijn opvallende acties. Het bureau bouwt aan merken als CANAL+, Seepje en Volvo.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.