Geplaatst door Grandstream

Maak kennis met de WP820! De draagbare WiFi IP telefoon van Grandstream

Grandstream, sinds 2002 leverancier van hoogwaardige SIP UC-solutions, voegt een belangrijke WiFi oplossing toe aan het IP-telefoonportfolio. Met de introductie van de WP820 komt Grandstream met een draagbare WiFi IP-telefoon met dual-band WiFi-ondersteuning, ingebouwde Bluetooth en een geavanceerd antenne-systeem waarmee gebruikers zich kunnen verplaatsen in elke WiFi-omgeving zonder verlies van bereik. Met een batterijduur van 7,5 uur gesprekstijd en vele geavanceerde functies zoals push-to-talk, WiFi Multimedia en videostreaming, is de WP820 een krachtige WiFi IP-telefoon met een buitengewone stabiele gebruikerservaring.

Naarmate connectiviteit steeds belangrijker wordt, hebben bedrijven tools nodig waarmee de werknemers overal waar een wifi verbinding is, productief kunnen zijn“, zegt David Li, CEO van Grandstream. “Onze nieuwe en innovatieve WP820 stelt bedrijven in staat om werknemers een echt geavanceerde voice-mobiliteitsoplossing aan te bieden in elke WiFi-omgeving.”

De WP820 is ontworpen voor verschillende toepassingen zodat gebruikers overal waar WiFi-dekking wordt geboden, telefonisch bereikbaar zijn. Het apparaat biedt een aantal toonaangevende innovaties, waaronder:

Dual-band 802.11a/b/g/n WiFi met geavanceerd antenneontwerp voor snel en betrouwbaar roamen

Bluetooth 4.2 voor het synchroniseren van headsets en mobiele apparaten

HD-voice, dual microphone design, geavanceerde AEC (Acoustic Echo Cancellation) en Noise Shield-technologie om achtergrondruis te blokkeren

Krachtig hardwareplatform met een 4-core high-performance processor met Android ™ 7.0

Een oplaadbare 1500 mAh Li-ion-batterij. Gesprekstijd 7,5 uur/standby-tijd 150 uur

2.4 inch LCD kleurenscherm (240×320) en 3 programmeerbare softkeys

2 SIP-accounts, 2 lijnen en verschillende populaire spraakcodecs, waaronder breedband Opus, G.722, G.711, G.729A / B, iLBC, etc.

Ondersteunt WMM (WiFi Multimedia) en slimme QoS om de hoogst mogelijke kwaliteit van latentiegevoelige stem- / videocommunicatie te garanderen tegen onvoorspelbare netwerk jitter

Ingebouwde meter voor bewegingscontrole, -meldingen en –alarmen

Configureerbaar voor push-to-talk en bijvoorbeeld paniekknop

Ingebouwde proximity sensor, vibratiemotor, micro USB-poort en 3,5 mm headsetaansluiting

Combineer de WP820 met de Grandstream accesspoints en Routers, WiFi desktop IP-telefoons, IP videotelefoons voor Android™ en de IP videodeurbel naar een volledig geïntegreerd draadloze toegangsoplossing en WiFi Voice en Video netwerk.

Product Resources
Meer weten over de WP820? In de BNS webwinkel is een product datasheet en andere informatie beschikbaar. Of bel naar BNS Sales (030) 204 00 10.

Prijs en beschikbaarheid
De WP820 is vanaf half oktober beschikbaar bij BNS. Adviesverkoopprijs €219. Neem voor de resellerprijs contact op met BNS Data Logistics.

Over Grandstream Networks
Grandstream, sinds 2002 leverancier van hoogwaardige SIP UC-solutions, biedt een breed portfolio in SIP producten en oplossingen. Met deze producten en oplossingen wonnen zij veel prijzen binnen IP-telefonie. Zij zetten in op kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie.

Bezoek www.grandstream.com voor meer informatie of volg Grandstream op Facebook, LinkedIn en Twitter