Make-A-Wish Nederland gaat langdurige samenwerking aan met RUMAG en Just Another Network

Hilversum,14 december 2021 – RUMAG, onderdeel van jongeren mediahuis Just Another Network, gaat Make-A-Wish Nederland steunen door via de mediakanalen van hun netwerk jongeren te bereiken. Door middel van diverse campagnes laten ze zien dat het vervullen van een allerliefste wens van ernstig zieke kinderen een blijvend positieve impact heeft. RUMAG zal hierin een hoofdrol vervullen. De campagne wordt gelanceerd in januari 2022. In deze campagne zullen 2 ernstig zieke kinderen samen met de twee bekende gezichten van RUMAG, René Watzema en Marijn Kuipers, te zien zijn.
‘We zijn erg trots op deze samenwerking’, zegt Danny Membre, oprichter van RUMAG en co-founder Just Another Network. ‘We zijn een jongeren mediahuis met als missie jongeren een eigen stem te geven in het medialandschap. Heel mooi om met ons bedrijf en samen met Make-A-Wish ook de allerjongsten die het echt nodig hebben hun wensen te helpen vervullen.’
Kracht en vertrouwen
Elke dag horen gemiddeld 4 families in Nederland dat hun kind een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte heeft. Door het opstarten van een Wish Journey, de reis naar het uiteindelijk vervullen van de allerliefste wens, geeft Make-A-Wish deze kinderen een ervaring die ze sterker maakt en kracht en vertrouwen voor de toekomst. RUMAG en Just Another Network wil hier aan mee helpen en hun volgers laten zien wat de impact van de Wish Journey
Samen de krachten bundelen
“De bekendheid van Make-A-Wish Nederland onder jongeren is laag en ik ben dan ook heel blij met de samenwerking met RUMAG en Just Another Network. Door onze krachten te bundelen kunnen we nog meer jongeren bereiken en er samen voor zorgen dat het leven van een ernstig ziek kind niet gaat over ziekzijn alleen’, aldus Hanneke Verburg (Algemeen Directeur Make-A-Wish Nederland).
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.