Industry Wire

Geplaatst door Manhattan Associates

Manhattan Active Point of Sale onthult de volgende generatie winkelmedewerkers

Utrecht, 29 januari 2024 – Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) kondigt aanzienlijke verbeteringen aan in zijn Manhattan Active Point of Sale (POS)-applicatie die is ontworpen om aan de dynamische behoeften van moderne winkelmedewerkers te voldoen. De vernieuwde winkelapplicatie bevat ingebouwde clientelingmogelijkheden om verkopen te converteren, service te verbeteren, ultrasnel af te rekenen en de mogelijkheid om offline te werken zonder dat een server in de winkel nodig is.
De digital native shopper van vandaag creëert zowel extra complexiteit als kansen voor de winkelmedewerker. Met een toewijding aan voortdurende innovatie, blijft Manhattan met haar klanten samenwerken om ervoor te zorgen dat winkelmedewerkers goed zijn uitgerust om het potentieel van hun winkel te maximaliseren. Als onderdeel van de Manhattan Active Omni-suite van unified commerceoplossingen, combineert Manhattans nieuwe winkelapplicatie naadloos de vier kritische elementen van ‘Customer, Catalog, Cart, en Fulfilment’ om winkelmedewerkers in staat te stellen verkoop en service te maximaliseren.
Als onderdeel van Manhattans cloud-native point-of-sale is de winkelapp vernieuwd om om te gaan met de instabiliteit die gebruikelijk is bij de connectiviteit van winkelnetwerken. Met een focus op eenvoud controleert de app de stabiliteit van de netwerkverbinding en onderneemt het actie op de achtergrond om de medewerker te beschermen tegen tussentijdse onderbrekingen, van zoekgeraakte pakketten tot volledig verbindingsverlies. Bovendien bewaart de app belangrijke gegevens in het geheugen van het apparaat om snel scannen en afrekenen mogelijk te maken, wat zorgt voor maximale verkoopconversie in de winkel.
“In een retailomgeving waarin het belangrijk is om de klant zo goed en efficiënt mogelijk van dienst te zijn, is het belangrijk om een point-of-sale te hebben dat omnichannelverkoop en -service maximaliseert en tegelijkertijd meegaat met de perikelen dan wel verstoringen van het winkelnetwerk”, zegt Robby Dewling, directeur Product Management bij Manhattan Associates. “Manhattan Active Point of Sale’s omnichannel beeld van de klant en geavanceerde engagement tools stellen medewerkers in staat om interacties te personaliseren en memorabele winkelervaringen te creëren.”
“Deze nieuwste verbeteringen onderstrepen onze toewijding aan innovatie en het ‘people-first’ ontwerpproces dat onze oplossingen en aanpak ondersteunt en onderscheidt. Veel van deze functionele en technische verbeteringen zijn ontworpen in nauwe samenwerking met onze Manhattan Active Point of Sale klantengemeenschap, een aantal van de meest vooruitstrevende omnichannelverkopers in de detailhandel”, voegt Dewling toe.
De Manhattan Active winkelapplicatie draait op Windows, iOS en Android en biedt volledige uitbreidbaarheid van de app, waardoor retailers de lay-out en ervaring kunnen personaliseren voor hun merk.
Over Manhattan Associates
Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.
Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premisesoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht