Mariëlle Karreman versterkt als Loyalty Consultant gelederen DBF

Mariëlle Karreman is op 1 juli als Loyalty Consultant aan de slag gegaan bij Database Fulfilment op de afdeling Data & Loyalty Management. Haar vorige werkgever was Robeco.
Mariëlle (43) is zeer deskundig in het versterken van persoonlijke klantrelaties via uiteenlopende activatieprogramma’s en is binnen DBF verantwoordelijk voor het ontwerp en de ontwikkeling van loyaltyprogramma’s en contactstrategieën voor de talrijke opdrachtgevers.
Ze ziet ruime kansen voor DBF om als partner te groeien op het vlak van loyaltymarketing en klantcontactprogramma’s. “Met mijn kennis en ervaring wil ik DBF-klanten helpen met het opzetten van een professionele aanpak, strategie of een goed doortimmerd loyaltyprogramma voor de langere termijn, zodat ze meer profijt van hun klantenbestand zullen hebben.”
Om klantervaringen naar een hoger niveau te tillen, ontwikkelt ze als Loyalty Consultant innovatieve en bijzondere multichannel contactstrategieën, zoals e-mail-, internet-, print- en telefoonopties. Daarbij is het voortdurend meten en monitoren voor haar, voor DBF en voor de klanten erg belangrijk. Uiteindelijk telt immers vooral het resultaat.
Mariëlles kennis en ervaring ligt vooral op het vlak van marketingcommunicatie, social media, crossmedia-aanpak en projectmanagement. Voordat ze aantrad bij DBF was ze marketing communicatiespecialist bij vermogensbeheerder Robeco.
Over DBF
DBF is expert op het gebied van loyaliteit.
DataBase Fulfilment (DBF) is Nederlands marktleider op het gebied van allround Loyalty Services en persoonlijke Registratie Service. DBF ontwikkelt en beheert geïntegreerde oplossingen (voor klanten) op het gebied van database management en dataverrijking en verzorgt de Marketing Automation van de Loyalty Marketing strategie. Zo lanceerde het bedrijf o.a. de mobile wallet app PasNL om al je pasjes digitaal in op te bergen.
Met de geïntegreerde multichannel marketing-aanpak realiseert DBF al meer dan 10 jaar merkvoorkeur, klanttevredenheid en klantloyaliteit voor haar opdrachtgevers. Het bedrijf is snel in staat om totaalconcepten te ontwikkelen die klanten daadwerkelijk rendement opleveren.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.