Marjet van den Brand brengt remake ‘Our House’ uit

AMSTERDAM – Marjet van den Brand, ex-kwartfinalist van The Voice of Holland 2012, zong de Madness-hit ‘Our House’ opnieuw in voor de reclamespot van Essent. De nieuwe versie leverde een uitnodiging van 3FM DJ Anoûl Hendriks op voor een studio-optreden en wordt nu officieel uitgebracht. De opbrengsten van het vernieuwde nummer gaan naar stichting Het Vergeten Kind.
De Geluiderij (Sander Baas en Sergio Blakendal) componeerde de remake voor de Essent commercial ‘Helemaal Thuis’. Het liedje kreeg veel positieve reacties en daarom komt er nu een officiële single. Marjet van den Brand: “In de remake staat de band die mensen met hun huis hebben centraal; je huis als de belangrijkste plek op aarde. In Nederland zijn er echter jaarlijks ongeveer 38.000 kinderen die niet opgroeien in een fijne, veilige thuisomgeving. Stichting Het Vergeten Kind zet zich in om het welzijn van deze kinderen te verbeteren. Daar draag ik graag aan bij!”
|
Een fijn thuis voor iedereen
Monique van Weert, teammanager Marketingcommunicatie bij Essent: “Wij vinden dat iedereen recht heeft op een fijn en veilig thuis. Zeker kinderen. Daarom geven we met onze commercial graag een podium aan de nieuwe single, en daarmee aan stichting Het Vergeten Kind.”
Downloaden en doneren
Wie elk kind een fijn thuis gunt, kan de single downloaden via iTunes en Spotify en doneert daarmee direct aan Het Vergeten Kind.
Over Marjet van den Brand
Na haar Voice of Holland avontuur heeft Marjet van den Brand zich al schrijvend in het Nederlandse popcircuit gestort. Samen met Lentekind brengt ze Nederlandse popliedjes uit. Daarnaast heeft Marjet vooral liefde gevonden in het schrijven van liedjes waar steeds meer succesverhalen uit komen. Naast muziek zit ze ook tot haar nek in de kippen. Haar vriend heeft “Roast Chickenbar” in Haarlem geopend en het was een schot in de roos. Wanneer Marjet kan, is ze daar om mee te helpen.
Over Het Vergeten Kind
Niet thuis kunnen opgroeien wil geen enkel kind. Maar helaas verblijven er in Nederland jaarlijks ongeveer 38.000 kinderen in opvanglocaties. Vergeten kinderen die mishandeld, misbruikt, verwaarloosd, verstoten en gevlucht zijn en opgroeien op een plek met minimale speelmogelijkheden en traumabegeleiding. Dit is niet hoe een kinderleven moet beginnen. Wij vinden dat deze kinderen dezelfde kansen verdienen als een kind dat thuis opgroeit en daarom zetten wij ons breed in om het welzijn van deze kinderen te verbeteren. Kijk gerust verder op onze site en lees hoe we via vier pijlers een positieve bijdrage proberen te leveren aan het leven van deze kinderen: www.hetvergetenkind.nl
Over Essent
Essent focust op het creëren van een nog fijner en comfortabeler huis. Het energiebedrijf levert elektriciteit, gas en producten en diensten om het energieverbruik te verlagen of zelf duurzaam op te wekken. Essent heeft zo’n 2,5 miljoen klanten. Kijk voor meer informatie op www.essent.nl/comfort
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.