Marketing Drenthe kiest StormMC

Marketing Drenthe heeft StormMC als digital marketing partner gekozen voor haar campagne ‘proefkamperen’. De campagne is erop gericht om kampeerders kennis te laten maken met Drenthe. StormMC zal hiervoor Social marketing en Display advertising inzetten.
Marketing Drenthe over de keuze voor StormMC; ‘We hebben StormMC uitgenodigd omdat we meer wilden doen met online marketing. Storm wist op een heel heldere manier uit te leggen hoe het een en ander werkt en ze hadden ook leuke ideeën rondom de campagne Proefkamperen. Het contact met Storm ervaren we als zeer prettig!
Denisa Kasová, CEO van StormMC, geeft aan erg verheugd te zijn over de samenwerking; “Het is een fantastische opdracht waarbij Marketing Drenthe en StormMC nauw samenwerken om Drenthe als kampeerprovincie op de kaart te zetten. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat we de komende tijd gezamenlijk mooi succes gaan neerzetten.
Over Marketing Drenthe:
In 2007 is de Stichting Marketing Drenthe in opdracht van de Provincie opgericht. Marketing Drenthe is verantwoordelijk voor het verbeteren van het imago van Drenthe op het gebied van toerisme, wonen en werken, met de ultieme doelstelling een bijdrage te leveren aan de economische ontwikkeling binnen deze sectoren. De kernwaarden van Drenthe, zoals rust, ruimte en oorspronkelijkheid worden ‘toekomstgericht’ gemaakt. Zo moet Drenthe in de beeldvorming een vitale, dynamische provincie worden. Het beoogde resultaat van de campagne is een significante imagoverbetering van Nederlands mooiste provincie.
Over StormMC:
Storm Marketing Consultants, www.stormmc.nl, is een strategisch digital marketingbureau dat zich kenmerkt als zeer betrokken en resultaatgericht met een integrale aanpak. StormMC faciliteert zijn klanten in de ontwikkeling, implementatie en executie van digital marketingstrategie. Dit doen we door diepgaande, up-to-date inhoudelijke kennis te combineren met individuele passie. StormMC is onderdeel van de Storm Marketing Group en werkt voor klanten als: KLM, Essent, Centraal Beheer, WNF, Nationale Nederlanden, Siemens en Greetz.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.