Industry Wire

Geplaatst door Ate van der Meer

Marktleider Feenstra kiest Snakeware als strategisch partner voor online ontwikkeling

Feenstra Warmte Totaal Zorg is al 65 jaar met 1600 medewerkers actief en marktleider in installatietechniek voor de zakelijke- en consumentenmarkt. Met meer dan 900.000 onderhoudscontracten in beheer, begrijpen wij de groeiende behoefte aan online communicatie en informatie bij de klanten.

Feenstra Warmte Totaal Zorg positioneert zich als een veelzijdig, klantgericht technisch bedrijf, met als basis het verzorgen van een continue schoon binnenklimaat, zowel thuis als op het werk. Feenstra stelt de klant centraal met producten en diensten die aansluiten op klantbehoeftes. Hierbij gaat het om verantwoorde, duurzame oplossingen en dienstverlening om het woon- en leefcomfort te vergroten. Door klanten steeds continue positief te verrassen, ontstaan langdurige klantrelaties. Feenstra maakt het verschil door haar kwalitatief hoogwaardige en duurzame producten te combineren met haar service. De 1600 goed opgeleide medewerkers en expertise maken het verschil. Hier speelt de nieuwe online strategie naadloos op in.

Vanuit deze uitgangspunten wordt gewerkt aan de ontwikkeling van een nieuw integraal online concept voor de consumenten en de zakelijke markt. Naast een geheel vernieuwde website gaat het om een webshop en echt baanbrekend wordt de wijze van integratie met social media waar een specialist kan helpen met oplossingen voor een gezond klimaat in de woning of op kantoor. Zo wordt voor Feenstra Warmte Totaal Zorg het online kanaal een substantiële driver voor het realiseren van de marketing doelstellingen voor de consumenten en de zakelijke markt.

De projectteams van Feenstra en Snakeware werken intensief samen aan het ontwikkelen van de online content strategie en het creatieve concept. Vanuit het CMS van Snakeware wordt aan de nieuwe online strategie krachtig inhoud gegeven. Annette Zika, projectleider van Feenstra, zegt: “Wij zochten een strategische partner voor onze online dienstverlening en vonden in Snakeware een enthousiast en gedegen internetbureau, dat met ons een onderscheidend concept heeft weten neer te zetten”.

Ate van der Meer, directeur van Snakeware, is verheugd met de samenwerking en zegt: “Op strategisch en conceptueel niveau zijn wij enorm gegroeid. Voor Feenstra zal dit een inspirerende en vernieuwende portaal opleveren, die zichzelf hiermee sterk onderscheid in de Nederlandse markt”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht