Martin and Lewis professionaliseert verder

Account en Business Director Peter Meijers is op 1 mei begonnen bij digital activatie bureau Martin and Lewis. Samen met partner Lennart Bosman wordt Meijers verantwoordelijk voor de verdere professionalisering en groei van het bureau.
Professionaliseren en groeien
Founding Partner Marco Huisman: “Peter heeft een groot netwerk en veel ervaring als International Account en Business Director bij bureaus als Lintas, DMB&B, DDB&Tribal en Publicis. Wij zien in hem de juiste man om Martin and Lewis verder te helpen met onze professionalisering en ambitieuze groeiplannen.”
Meijers was in het verleden onder meer verantwoordelijk voor klanten als Unilever, P&G, Philips en HP. De laatste jaren werkt hij als freelance consultant voor verschillende bedrijven en creatieve bureaus.
Meijers zegt over Martin and Lewis: “Het bureau bestaat inmiddels 4 jaar en heeft de start-up fase achter de rug. Met opdrachtgevers als Dunkin’ Donuts, Sylvius gin, Deliveroo en Batavia Tools laten we zien dat we klaar zijn voor een volgende stap met nog beter werk en nog betere dienstverlening. Ik heb enorm veel zin om daar mijn tanden in te zetten.”
Over Martin and Lewis: Martin and Lewis is een merkactivatie bureau met sterke digitale roots en kantoren in het hartje van de Amsterdamse Jordaan en Barcelona. Het bureau is sinds de oprichting in 2013 jaarlijks in omvang verdubbeld door het ontwikkelen van sterke merk- en campagnestrategieën op basis van data en prijswinnende creativiteit die bedrijven meetbaar helpen groeien.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.