Industry Wire

Geplaatst door Media Injection

Media Injection eerste Nederlandse partij met officiële Facebook Marketing Partner badge voor Community Management

1 februari 2017 – Amsterdam – Het complete social media management platform van Media Injection heeft nu een officieel erkende Facebook Marketing Partner badge voor de specialiteit Community Management. Media Injection is hiermee de eerste Nederlandse partij in de Benelux op het gebied van social media management met een officiële Partner samenwerking met Facebook.

Facebook beloont zijn meest gewaardeerde Partners met een badge om duidelijk te maken welke partijen voldoen aan hun strenge eisen. Als eerste Nederlandse partij kan Media Injection dus met volle overtuiging zeggen dat zij nu een gewaardeerde Partner zijn van Facebook.

Een officiële Facebook Marketing Partner heeft verschillende voordelen. Zo is Media Injection als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen in en rondom het Facebook netwerk, hebben zij toegang tot exclusieve features en staan zij in direct contact met Facebook en zijn ondersteuning.

Selectieprocedure

Een van de voorwaarden voor het verkrijgen van de badge is een grondige selectie van het platform op functionaliteiten, gebruiksvriendelijkheid en stabiliteit in performance. Om de kwaliteit van het Partner aanbod hoog te houden is de selectieprocedure dan ook strikt en wordt frequent een kwaliteitscheck gehouden.

Zo is een van de voorwaarden dat het platform haar diensten aanbiedt aan ten minste 500 klanten, aangesloten en gebruikmakend van het Facebook netwerk.

In totaal zijn er 46 Community Management Partners in de hele wereld. Daarvan zijn er slechts 5 Partners die zijn service aanbieden in Nederland en kent Facebook maar 1 Nederlandse Partner met de Community Management badge voor het effectief beheren van pagina’s en conversaties op social media.

“De officiële Facebook badge voor Media Injection betekent een bevestiging van onze innovatiekracht, de stabiliteit van ons netwerk en de prestaties die we in de afgelopen zes jaar hebben geleverd. Zonder die kwaliteiten hadden we nooit zo snel kunnen groeien en hadden we ook niet de erkenning gekregen die deze badge inhoudt”, zegt Achmed Awad, CEO, bij Media Injection. “Voor mensen die op zoek zijn naar een community management oplossing is deze badge een perfect teken dat ze met ons een goed en gedegen platform kiezen.”

Over Media Injection

Media Injection is een social media management platform dat het best werkende webcare-platform wil bieden. Dat doet Media Injection voor klanten als Transavia, Heineken en SBS. Begonnen als Nederlandse start-up in 2010 is Media Injection intussen uitgegroeid tot internationale speler met kantoren in Amsterdam en Düsseldorf en een klantenbestand van ruim 500 aansprekende merken.

Bezoek de website van Media Injection voor meer informatie over het platform.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht