Industry Wire

Geplaatst door Megawatt

Megawatt creëert 360° activaties voor Koninklijke Grolsch

Met de keuze voor Megawatt is Koninklijke Grolsch er deze zomer zeker van dat er unieke activaties rondom hun iconische bieren zullen plaatsvinden. Hiermee zorgt Megawatt ervoor dat de merken Grolsch, Ondersteboven en Peroni Nastro Azzurro (0.0%) op diverse manieren worden beleefd.

Met de inzet van Megawatt, van activatiestrategie tot productie, toont Koninklijke Grolsch vertrouwen in de 360°-aanpak van het bureau om het merk te superchargen. Deze samenwerking resulteert in unieke en interactieve manieren om de drie verschillende merken en consumenten samen te brengen. Zo weet Koninklijke Grolsch zich te onderscheiden in de markt en creëert de samenwerking memorabele momenten voor de consument.

‘’We zijn super trots om voor Koninklijke Grolsch te mogen werken en hiermee als 360° activatiebureau te kunnen bijdragen aan de groei en het succes van de merken door op vele vlakken een sleutelrol te spelen,’’ aldus Richard Dillen, mede-eigenaar van Megawatt.

Megawatt ondersteunt Grolsch bij diverse activatiecampagnes, van festivals tot productintroducties in de supermarkt. Het 360° activatiebureau verzorgt de sampling van Peroni 0.0% in Nederland om een breed publiek kennis te laten maken met dit stijlvol verfrissende Italiaanse bier. Iris Weelink, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro, stelt: ‘’We hebben gekozen voor Megawatt voor onze sampling activatie vanwege hun overtuigende pitch, ervaring, no-nonsense aanpak en flexibiliteit.”

Daarnaast helpt Megawatt het merk Ondersteboven te groeien in de horecasector. De vernieuwende campagnes verdienen prachtige en efficiënte activatieplannen, met een mix tussen activatie en online conversie. Hierdoor worden consumenten in beweging gebracht en wordt earned media gegenereerd. “Wij zijn hartstikke blij met onze samenwerking met Megawatt. Ze zijn perfect in staat onze merken te helpen bij het creëren van impact door middel van innovatie activaties op de plekken waar onze target audience beweegt. Zowel offline als online,” aldus Anouk Loenen, brand manager Grolsch.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht