Industry Wire

Geplaatst door MIE’25

MIE’25 presenteert twee dagen lang de kracht van data en AI

Op 18 en 19 maart a.s. vindt weer de jaarlijkse editie van het Marketing Information Event MIE) plaats, georganiseerd door het Data & Insights Network. Het wordt gehouden in de Rijtuigenloods in Amersfoort. Thema van het event is de betekenis en de kracht van data en AI. Twee dagen lang kunnen bezoekers meer te weten komen over de nieuwste tools, de spraakmakendste cases, de beste manier om aan de slag te gaan met AI en leren hoe je effectief data toepast.

Het MIE richt zich op het brede veld van specialisten op het gebied van data, research, analytics en insights voor allerlei toepassingen (van marketing tot productontwikkeling, van zorg tot onderwijs), met als titel: ‘Revolutionising Data & Insights. The Transformative Power of Generative AI’.

Dit jaar is er juist extra nadruk op AI omdat dat stormenderhand de sector verovert. Juist door die snelheid zijn er veel vragen over het gebruik van AI. Waar en wanneer werkt het wel en waar niet en hoe zit het met privacy? AI en data vormen zo langzamerhand een twee-eenheid. Hoe pas je synthetische data toe? Hoe garandeer je de menselijke inbreng? Alle vragen komen aan bod in een uitgebreid programma met presentaties van bureaus en bedrijven. Daarin komen cases en tools voorbij, best practices en adviezen. Verdieping is er in masterclasses en bij round tables. Het MIE biedt verder een uitgebreide beursvloer waar de bezoekers veel aanbieders van tools en diensten kunnen ontmoeten.

Wat staat er op het programma?

Op dinsdag 18 maart zijn er o.a. cases van PepsiCo en Nestlé en over de omroepwereld, presentaties over datagedreven marketing, trends onder jongeren, AI in actie, smart agents, real-time decisionmaking, data-strategie en hyperpersonalisatie.

Op woensdag 19 maart gaat het o.a. over de impact van cijfers, data-skills, neuromarketing, betrouwbare AI, GPT’s, interviewtechnieken, holistic insights, CX bij AirFrance KLM, LLM’s, AI en SEO, en het gebruik van data bij de Politie.

Het volledige overzicht van sprekers en onderwerpen staat hierhttps://mie.nl/programma.php

Waar?

Het MIE vindt plaats in Rijtuigenloods in Amersfoort, een industriële en inspirerende omgeving, die gemakkelijk is te bereiken met het openbaar vervoer (dichtbij station Amersfoort) en met de auto (gratis parkeren).

Partners

MIE’25 word medemogelijk gemaakt door haar platina partners:
Bilendi & Respondi, Markteffect en Dynata

Het Marketing Insights Event (MIE) is dé jaarlijkse bijeenkomst voor marketing-, data- en onderzoeksprofessionals, waar kennis wordt gedeeld, netwerken wordt opgebouwd en de nieuwste ontwikkelingen in het vakgebied worden gepresenteerd. Het MIE wordt georganiseerd door het Data & Insights Network.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht