Industry Wire

Geplaatst door Bunx

Migratie van zes webwinkels naar één webwinkel: Compleetshops is nu Bunx

Compleetshops is vanaf 2015 steeds verder uitgebreid met nieuwe webwinkels. Compleetshops is trots op deze familie van webwinkels, maar het is tijd voor het tijdperk van Bunx. De zes webwinkels van Compleetshops zijn gemigreerd naar één nieuwe webwinkel.

De naamswijziging van Compleetshops naar Bunx
De afgelopen jaren is de formule van Compleetshops steeds groter en sterker gemaakt. Na een intensief en langdurig traject van research is besloten om de webwinkels van de Compleetshops familie in een nieuw jasje te steken. Dit wordt het tijdperk van Bunx, waarmee er als één merk optimaal wordt ingezet op branding. De 6 webwinkels van Compleetshops komen hiermee te vervallen.

Waarom kiezen voor een single domain strategy?
Er zijn verschillende redenen om de zes webwinkels terug te brengen naar een enkele webwinkel. Het opbouwen van naamsbekendheid is makkelijker met één webwinkel. Daarnaast was het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen met producten uit de verschillende webwinkels. De nieuwe strategie lost dit probleem op. Ook zien klanten nu in één oogopslag ons gehele assortiment.

Een nieuwe naam, logo en front-end design
Niet alleen de naam en het logo wordt veranderd, ook is er een compleet nieuw design voor onze front-end. Er is gebruik gemaakt van de nieuwste technieken en er zijn verschillende functionaliteiten toegevoegd. Uiteraard kan dit steeds verder geoptimaliseerd worden, hiervoor is er rekening gehouden met de toekomstplannen van Bunx.

Klaar voor de toekomst
De directie is enorm trots op het team, waarbij dezelfde waarden hoog in het vaandel blijven staan. Hierbij ligt de focus op een hoge klanttevredenheid door het geven van goed advies. Deze stap biedt de organisatie de kans om door te groeien en het assortiment verder uit te breiden.

Meer info: www.bunx.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht