Mobiel.nl lanceert nieuwe commercial

Vanaf woensdag 1 september is de nieuwe commercial van Mobiel.nl op tv en diverse digitale platformen te zien.
De tv-commercial speelt zich af in een gezellige chaos van spelende kinderen die symbool staan voor de drukke onoverzichtelijke telecommarkt. De spot is onderdeel van het begin dit jaar geïntroduceerde nieuwe merkconcept. Met de nieuwe commercial laat Mobiel.nl zien dat zijn medewerkers alle telefoons en abonnementen overzichtelijk op een rijtje zetten, zodat de consument slim zelf de juiste keuze kan maken.
De commercial is wederom door reclamebureau Open Now ontwikkeld en richt zich op het vergroten van de merkbekendheid. Maarten Roomer, Marketing Director Mobiel.nl: “Na de succesvolle introductie van het merkconcept zagen we dat de eerste commercial ‘Graffiti’ begin dit jaar zorgde voor 10% stijging van onze merkbekendheid. Het verhaal is helder en vertelt op een symbolische manier wie wij zijn en wat we doen. Om deze groei door te zetten, hebben wij met Open Now deze tweede commercial geproduceerd die vanuit een ander perspectief hetzelfde verhaal vertelt. Hiermee hopen wij weer een nieuwe groep consumenten te bereiken en verder te groeien.”
Bekijk hier de commercial: www.mobiel.nl/kids
Tijdens de lancering wordt de commercial ondersteund met de inzet van radio, Out Of Home, social advertising en tv billboards.
Credits:
Bureau & Creatie: Open Now
Regie & Productie: Marleen Jonkman voor Czar
Postproductie: Storm Post Production
Verantwoordelijk bij Mobiel.nl: Maarten Roomer & Thomas Borsboom
Mobiel.nl
Mobiel.nl begon 21 jaar geleden als Studentmobiel. Maart 2016 onderging het bedrijf de naamsverandering naar Mobiel.nl. Vandaag de dag bedient Mobiel.nl ruim 10% van de consumentenmarkt met een breed aanbod van nagenoeg alle providers en toestellen. Voor meer informatie: mobiel.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.