Industry Wire

Geplaatst door KesselsKramer

MOBIEL.NL: LAAT JE NIET LANGER IN SLAAP SUSSEN BIJ JE PROVIDER

60% van de mobiele abonnementen zijn slapende contracten. “Dat bepaal je zelf wel” zegt de nieuwe positioneringscampagne van KesselsKramer voor Mobiel.nl

Uit recent onderzoek van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) blijkt dat 60% van de mobiele abonnementen zogenoemde ‘slapende contracten’ zijn. Contracten waarbij de contractperiode is verstreken, waardoor Nederlanders onnodig te veel betalen. In een net gelanceerde meerjarige positioneringscampagne van KesselsKramer, schudt Mobiel.nl iedereen wakker om zélf te bepalen welk abonnement bij je past.

Mobiel.nl maakt mensen wakker
Uit eigen onderzoek van Mobiel.nl kwam deze trend al eerder naar voren. Consumenten blijven vaak in hun oude gewoontes hangen of weten simpelweg niet dat ze kunnen besparen door een ander type abonnement te kiezen. Met de campagneboodschap “Laat je niet langer in slaap sussen” in een visuele wereld vol slapende mensen en wandelende bedden, roept Mobiel.nl mensen op om op Mobiel.nl -heel eenvoudig- zelf regie te nemen over hun abonnement.

Lucas van Reeken, Directeur Mobiel.nl: “Van jong tot oud turen we gemiddeld meer dan 2 uur per dag naar onze telefoon, maar als het over ons telefoonabonnement gaat, sluiten we onze ogen. Dat is zonde.”

Nieuwe positionering: Dat bepaal je zelf wel, op Mobiel.nl
De campagne, die het hele jaar draait op TV, in de bioscoop, social video’s, display ads, en OOH, is het eerste werk onder de nieuwe positionering waarmee Mobiel.nl in de komende jaren de regie meer bij de consument wil leggen.

Rens de Jonge, Creatief Directeur KesselsKramer: “Met ‘Dat bepaal je zelf wel, op Mobiel.nl’ willen we de komende jaren opvallendheden, scheefgroei of andere thema’s binnen de telecom aanstippen, om iedereen te laten zien dat je dat soort dingen ook prima zelf kan bepalen, op Mobiel.nl.”

Bekijk de campagnefilm hier: https://vimeo.com/1049227122?share=copy

Credits:
Opdrachtgever: Mobiel.nl
Bureau: KesselsKramer
Productie: Sticky Stuff
Regie: Puck Litaay
Fotografie: Mark Bolk
Muziek: Martijn Ruytinx

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht