Industry Wire

Naast radioreclame ook optie tot online adverteren bij Q-music

Q-music heeft besloten om samen te gaan werken met Videostrip voor de verkoop van online video. Videostrip zal de radiostreams voorzien van pre-rolls op het moment dat luisteraars online intunen op de stream. Vanaf nu kunnen adverteerders dus, naast adverteren via radioreclame, ook terecht op de online platformen van Q-music. Dit geldt voor de pre-rolls op de live player op Q-music.nl en Nederlandfm.nl.

Rob Beijersbergen – Verkoop directeur Q-music: “Bij Q-music zijn we continue actief om voor adverteerders en mediabureaus impactvolle campagnes te realiseren. Nu onze luisteraars ook steeds meer via online platforms naar ons luisteren kunnen we voor adverteerders met pre-rolls een nieuwe propositie bieden. Videostrip is een professionele partner met een goede en betrouwbare reputatie en is daarom voor ons een logische partner om in te spelen op de vraag van onze klanten.”

Joost Vosmer – Business Developer bij Videostrip: “Q-music is een prachtige aanvulling voor het Videostrip netwerk. De zender groeit al jaren, mede door de goeddoordachte acties die ze doen. Adverteerders vragen vaak specifiek naar online stations, bijvoorbeeld in de mix met radio-inzet.”

Videostrip is het grootste online video-advertentienetwerk van Nederland. Het biedt de mogelijkheid om te adverteren met effectieve video-advertenties op circa 200 websites. Sinds 2012 is Videostrip onderdeel van RTL Nederland.

Videostrip levert de techniek voor het uitserveren van videoadvertenties binnen de radioplayer. Deze techniek is geschikt voor het inzetten van interactieve commercials. Tevens zal zij de titels van Q-music opnemen in haar netwerk voor de gecombineerde verkoop met andere websites voor muziek en video.

Q-music is overal te ontvangen via de ether, op 100.7 fm en 100.4 fm, de kabel, Q-music app, via Q-music.nl of DAB+.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht