Nederlands experiential agency WINK #1 bij de 2022 Eventex Awards

PERSBERICHT Amsterdam 11 Nov 2022 – Creative experiential agency WINK heeft vandaag wereldwijd de eerste plaats bereikt bij de 2022 Eventex Awards. Het gaat om de ‘Top 100 Event Organizers’. De in Nederland gevestigde agency WINK stond tegenover ‘s werelds grootste evenementen organisatoren. WINK ontving de hoogste score met haar werk voor Budweiser in Nederland, de VS en meerdere van WINK’s eigen creatieve projecten.
WINK ontving maar liefst 28 individuele prijzen in de 2022 Eventex Awards voor onder andere de volgende projecten: Bud Dream Bottle: Een geïntegreerde campagne met data capture waar mensen worden uitgedaagd hun dromen uit te spreken; Bud Crate: een samenwerking met kunstenaars en het Moco museum waar retailverpakkingen transformeren naar kunst; Volkschampage: Een eindejaarsbier gebrouwen voor iedereen die niets te vieren had in 2020. En Feelgood Vuurwerk: Een sympathieke AR-campagne waar virtueel vuurwerk wordt ingezet om geld in te zamelen voor daklozen.
Henry Peemen, Managing Creative Director: “Voor WINK gaat experience marketing over het creëren van verassende en memorabele verbinding tussen merken en cultuur.”
“Waarbij we vanuit een holistisch perspectief en interdisciplinaire storytelling nieuwe manieren vinden om lange termijn relaties te bouwen tussen merken en mensen, een positieve feedbackspiraal van inspiratie creëren en liefde voor het merk die leeft in het nu en de toekomst.”
“We zijn er trots op dat we het belang van experiential marketing laten zien vanuit de kracht van tijdgeest en culturele relevantie.”
Over WINK
WINK is een creative experiential agency uit Amsterdam. WINK ontwerpt, bouwt, regisseert en registreert wereldwijd merkbelevingen & omgevingen. Ontworpen vanuit een doordachte strategie, versterkt door kwalitatieve content. Met oog voor detail, tijdgeest en (sub)culturele relevantie, verstaat WINK de kunst om de tijdelijkheid van een event te transformeren naar een tastbaar en onvergetelijk ‘nu’ voor zowel B2B als B2C. Als architect en uitvoerder verbindt WINK het hele proces, vanaf het eerste idee tot en met de realisatie en registratie. The Aim of the Game is to Feel Real Good!
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.