Nieuw bij Het PR Bureau: Anouk Ballering en Aris Thijssen
![](https://www.emerce.nl/content/uploads/2016/09/Aris_Anouk.jpg)
Amsterdam, 8 september 2016 – Anouk Ballering (23) en Aris Thijssen (29) treden per direct in dienst als adviseur bij Het PR Bureau. Anouk gaat onder andere werken op de accounts van Absolut Vodka en W Amsterdam. Aris gaat aan de slag voor onder meer Stokke en foodora.
Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau, is verheugd met de nieuwe aanwinsten: “Met de komst van Anouk en Aris is ons team twee toptalenten rijker. Met hun kennis en achtergrond op het gebied van online content en digital marketing zijn zij van grote toegevoegde waarde voor onze Bureau van de Toekomst-strategie.”
Voor Anouk is Het PR Bureau haar eerste werkgever. Ballering studeerde Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en liep in het verleden onder andere stage bij het online content bureau Brandfighters. Zij deed haar minor aan de International Business School in Boedapest en studeerde Spaans in Barcelona.
Thijssen komt over van het Marketing & Innovatie bureau Greenhouse Innovation waar hij verantwoordelijk was voor de lancering en het management van het digitale shopping platform Selly Shopping. Met zijn digitale achtergrond gaat hij zich voornamelijk focussen op tech-klanten.
Over Het PR Bureau
Het PR Bureau is sinds 2005 gespecialiseerd in marketing, corporate en crisis pr. Als ‘connecting agency’ met circa dertig vaste medewerkers heeft het bureau de ambitie om mensen en organisaties over de hele wereld met elkaar te verbinden door betekenisvolle verhalen te bedenken, groot te maken en te verspreiden. Deze ‘connecting stories’ creëert het bureau samen met zusterbedrijven PR STUNT, Stichting ViaHenri, Blyde en Maak (voorheen biko). Klanten van Het PR Bureau zijn onder meer: Unilever, Vodafone, SCA, FrieslandCampina, SFX Entertainment, ICS, Oxxio en Spotify.
www.hetprbureau.nl
www.facebook.com/hetprbureau
www.twitter.com/hetprbureau
www.instagram.com/hetprbureau
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.